Auto Świat Wiadomości Aktualności Nissan idzie śladami BMW i zmienia swoje logo

Nissan idzie śladami BMW i zmienia swoje logo

Autor Piotr Karczmarczyk
Piotr Karczmarczyk

Wśród producentów samochodów zapanowała moda na uproszczania logo. Po BMW i Volkswagenie, które niedawno ogłosiły odejście od znaków 3D, swój znak towarowy zmienia także Nissan. Oprócz logo marki, zmieniono także logo modelu 370Z

Nowe logo Nissana
Nissan
Nowe logo Nissana

Nissan dołącza do grona firm odchodzących od logotypów 3D. Nowo zaprojektowane logo nawiązuje oczywiście konwencją do starego, ale jest od niego znacznie prostsze, minimalistyczne. Chromowaną plakietkę zastąpi cienka monochromatyczne malowanie. Wydaje się, że Japończycy podeszli do zmiany odważniej niż BMW.

Przeczytaj też:

Co prawda Nissan nie ogłosił jeszcze oficjalnie zmiany, ale do sieci wyciekł już wzór nowego znaku firmowego japońskiej marki.

To jednak nie wszystkie nowości w Nissanie. Producent zaprojektował także nowy branding dla swojej sportowej linii samochodów spod znaku Z. W tym przypadku nowe logo jest ukłonem w przeszłość i nawiązaniem do pierwszego samochodu z serii Z – Nissana 240Z z 1969 roku.

Nowe logo serii Z
Nowe logo serii ZNissan
Autor Piotr Karczmarczyk
Piotr Karczmarczyk
Powiązane tematy: