Auto Świat > Wiadomości > Aktualności > Nissan idzie śladami BMW i zmienia swoje logo

Nissan idzie śladami BMW i zmienia swoje logo

Autor Piotr Karczmarczyk
Piotr Karczmarczyk

Wśród producentów samochodów zapanowała moda na uproszczania logo. Po BMW i Volkswagenie, które niedawno ogłosiły odejście od znaków 3D, swój znak towarowy zmienia także Nissan. Oprócz logo marki, zmieniono także logo modelu 370Z

Nowe logo Nissana
Nowe logo NissanaŹródło: Nissan

Nissan dołącza do grona firm odchodzących od logotypów 3D. Nowo zaprojektowane logo nawiązuje oczywiście konwencją do starego, ale jest od niego znacznie prostsze, minimalistyczne. Chromowaną plakietkę zastąpi cienka monochromatyczne malowanie. Wydaje się, że Japończycy podeszli do zmiany odważniej niż BMW.

Przeczytaj też:

Co prawda Nissan nie ogłosił jeszcze oficjalnie zmiany, ale do sieci wyciekł już wzór nowego znaku firmowego japońskiej marki.

To jednak nie wszystkie nowości w Nissanie. Producent zaprojektował także nowy branding dla swojej sportowej linii samochodów spod znaku Z. W tym przypadku nowe logo jest ukłonem w przeszłość i nawiązaniem do pierwszego samochodu z serii Z – Nissana 240Z z 1969 roku.

Nowe logo serii Z
Nowe logo serii ZŹródło: Nissan
Piotr Karczmarczyk
Powiązane tematy:NissanNissan 370Z
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków