Bieżnik nowego ogumienia (kierunkowy) został zaprojektowany w bardzo popularnym układzie "V". Promieniście rozchodzące się nacięcia w środkowej części bieżnika oraz dwa głębokie rowki obwodowe odpowiedzialne są za szybkie i skuteczne usuwanie wody spod opony. Film wodny jest rozcinany w części środkowej bieżnika i wypychany do tyłu i na zewnątrz opony dzięki wspomnianym już wyżej kanalikom. Właśnie temu Hi-Trac zawdzięcza swoje bardzo dobre zachowanie na mokrej i śliskiej nawierzchni. Za optymalne hamowanie i zapewnienie maksymalnej przyczepności na pokrytej warstwą wody drodze odpowiedzialny jest także nowy skład mieszanki High Silica Solution IV. Bez wątpienia o komforcie używania opon decyduje poziom emitowanego przez nie hałasu. Różna wielkość klocków bieżnika w części barkowej i środkowej nowej opony, a także ich przesunięcie względem siebie spowodowały znaczne obniżenie tej emisji.Nowa opona dostępna jest na rynku w piętnastu bardzo popularnych rozmiarach (do aut średniej wielkości) od 175/70 R 13 do 185/55 R 14.
Galeria zdjęć
Nowa opona Vredestein Hi-Trac