W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Nowe Renault Master zdobyło uznanie jurorów
Nowe Renault Master zdobyło tytuł vana roku 2025, przyznawany przez jury międzynarodowego konkursu International Van of the Year. Jurorzy docenili wszechstronność modelu. Dzięki konstrukcji nadwozia „Aerovan” i nowej platformie podłogowej przystosowanej do różnych rodzajów napędu nowy model Renault wyznacza nowy standard na rynku i może poszczycić się najlepszą wydajnością energetyczną w tej kategorii zarówno w wersji termicznej, elektrycznej, jak i z napędem wodorowym. Co ciekawe, była to jednomyślna decyzja jury, składającego się z ekspertów reprezentujących 25 europejskich krajów. Na start sprzedaży nowe Renault Master przyjechało do Polski nie tylko z prestiżową nagrodą, ale też premierowym leasingiem od 100 proc.
Nowe Renault Master zdobędzie też uznanie swoich kierowców
Nowy Master posiada jeszcze lepsze kluczowe parametry i cechuje się niskim współczynnikiem oporu powietrza oraz jeszcze lepszą zwrotnością. Jego wnętrze jest jeszcze bardziej ergonomiczne, schowki mają do 135 litrów oraz ulepszona została funkcją mobilnego biura. Co to oznacza? Oparcie środkowego fotela przekształca się w stół roboczy, a zainstalowane porty USB-C umożliwiają zasilanie urządzeń elektronicznych. To samochód dostawczy nowej ery, a więc rozpieszcza kierowcę nowoczesnym wyposażeniem. Na wyposażeniu znajdziemy m.in. system multimedialny R-Link ze wbudowanymi usługami Google, 10-calowym ekranem oraz z bezprzewodową łącznością ze smartfonami, LED-owe reflektory, klimatyzacja, czujniki parkowania, system automatycznego hamowania awaryjnego, system utrzymania pasa ruchu, regulator prędkości z ogranicznikiem. Pracę ułatwiają też przesuwne drzwi o szerokości 1312 mm oraz tylne drzwi otwierane do 270 stopni, które znacząco usprawniają proces załadunku.
Zdobędzie też uznanie o właścicieli firm. Szeroki wybór wersji
W ofercie nowego Renault Master znajdziemy propozycję dla każdego biznesu. Przewidzianych jest ponad 40 fabrycznych wersji nadwoziowych, wzbogaconych o nieograniczoną liczbę możliwych adaptacji. Samochód dostępny będzie z ładownością zwiększoną nawet do 2,4 tony i przestrzenią ładunkową o pojemności od 10,8 do 22 m3, w wersji przednio- i tylnonapędowej, z szerokością otworu załadunku i długością przestrzeni ładunkowej, które są jednymi z największych w segmencie. Równie szeroka jest oferta silnikowa. Nowy Master jest dostępny z czterema wersjami wysokoprężnego silnika Blue dCi o mocy 105, 130, 150 i 170 KM, współpracującego z mechaniczną skrzynią biegów. Zużycie paliwa? Od 7,5 l/100 km. Mastera można wybrać także w wersji elektrycznej. W Polsce nowe Renault Master E-Tech 100% electric 140 KM dostępne jest w wersji long range z akumulatorem 87 kWh i z rekordowym zasięgiem nawet 460 km.