Ford Puma – trzy wersje mocy do wyboru

Ford Puma to SUV, który z jednej strony ma wymiary ułatwiające podróżowanie po mieście, a z drugiej funkcjonalne wnętrze zapewniające wysoki komfort podróżowania podczas dalekich wyjazdów. Miękka hybryda to wersja 1.0 Ecoboost o mocy 125, 155 lub 170 KM. W pierwszych dwóch odmianach do wyboru jest manualna lub automatyczna skrzynia, a w najmocniejszej tylko automatyczna. W tej postaci można cieszyć się przyspieszeniem do setki na poziomie 7,4 s. Średnie spalanie Forda Pumy 1.0 Ecoboost Hybrid kształtuje się na poziomie 5,4-6,4 l/100 km.

Sprawdź cenę

Ford Kuga Hybrid – z napędem na przód lub jako 4x4

Ford Kuga to kompaktowy SUV z przestronnym wnętrzem oraz z bagażnikiem, który w hybrydowej wersji pojemność 419-1534 l. W tej odmianie zastosowano układ generujący 190 KM. Taką moc udało się uzyskać dzięki zastosowaniu benzynowego silnika produkującego 152 KM oraz 125-konnej, elektrycznej jednostki. Dzięki temu samochód rozpędza się w zakresie 0-100 km/h już po 9,4 s, a średnie spalanie to 5,4 l/100 km. Ford Kuga Hybrid występuje z napędem na koła przednie lub jako 4x4. Niezależnie od wybranej wersji standardem jest bezstopniowa przekładnia eCVT.

Sprawdź cenę

Ford Kuga Plug-in Hybrid – jeździ także na prądzie

Ford Kuga Plug-in Hybrid to najmocniejsze wydanie kompaktowego, niemieckiego SUV-a. Pod maską pracuje układ składający się ze 152-konnego benzyniaka oraz elektrycznej jednostki generującej 131 KM. W wyniku współpracy tych silników kierowca ma do dyspozycji łącznie 225 KM. Samochód rozpędza się do setki po 9,2 s, a maksymalna prędkość wynosi 200 km/h. Średnie zużycie paliwa potrafi wynosić zaledwie 1,4 l/100 km. Samochód ma na pokładzie akumulatory o pojemności 14,4 kWh i po naładowaniu ich na 100 proc., w trybie czysto elektrycznym (wg WLTP) można przejechać maksymalnie 56 km.

Sprawdź cenę