W tym roku obchodzone jest stulecie Alfa Romeo. Koncern Fiat uznał to za idealny moment na prezentację witryny internetowej, która ma przywoływać sportowy styl marki.

Nowy sklep internetowy oferuje szeroką gamę licencjonowanych produktów, wykonanych we współpracy z uznanymi partnerami takimi, jak Jaggy i Italia Independent oraz upominków, akcesoriów samochodowych i licznych gadżetów.

Wirtualny sklep został zaprojektowany tak, aby w pełni umożliwić odkrywanie i prezentację włoskiej marki, która to podczas stu lat swego istnienia podążała za zmieniającymi się czasami nie zapominając jednak o swych korzeniach.

Prosty interfejs oraz funkcjonalność umożliwiają intuicyjne poruszanie się po kolejnych sekcjach strony, co pozwala w prosty i szybki sposób poznać ich zawartość. Obok ilustracji każdego wyrobu znajduje się jego opis i szczegóły techniczne, informujące użytkownika o cechach produktu.

Ponadto sklep internetowy Alfy Romeo wzbogacony jest o funkcję serwisów społecznościowych, która umożliwia internaucie i nabywcy natychmiastowe podzielenie się opiniami o oglądanym lub zakupionym produkcie ze swymi przyjaciółmi na Facebook, Twitter i Delicious.

W sklepie oferowane też będą ekskluzywne, limitowane serie i specjalnie dedykowane oferty, a jego funkcjonalność zostanie wzbogacona o możliwość głosowania na niektóre artykuły, aby uczynić sklep bardziej interaktywnym i przyjaznym w użytkowaniu.

Sklep internetowy Alfy Romeo umożliwia realizację zakupów z Polski i dostępny jest obecnie w pięciu językach: angielskim, włoskim, niemieckim, hiszpańskim i francuskim.

Sklep www.store.alfaromeo.com zrealizowany został przez agencję Display, działającą w Europie od ponad dziesięciu lat i specjalizującą się w zakresie doradztwa strategicznego, projektowania stron internetowych, opracowania i rozwoju oprogramowania, logistyki i marketingu on-line.