Ekspozycja Smarta na tegorocznym salonie samochodowym w Paryżu będzie bardzo skromna. Na razie firma nie ma ani prestiżu, ani środków, by robić wielkie show. Smart postara się przypomnieć odwiedzającym targi, że oferuje ekonomiczny i ekologiczny środek transportu, który potrzebuje połowę miejsca parkingowego i znacząco ułatwia swojemu właścicielowi poruszanie się po mieście.
Smart przed terenem targów wystawi 15 maluchów ustawionych w rzędzie, z czego 14 będzie w śnieżnobiałym kolorze, a jeden w podniecającej czerwieni (edycja specjalna Smart Red). Oczekiwana nowa generacja modelu ForTwo w Paryżu się nie pojawi. Smart obiecuje premierę jeszcze w tym roku, ale na spokojniejszym miejscu, poza ruchliwymi targami.
Kampania marketingowa kluczowego, a na najbliższe lata jedynego modelu marki startuje jednak już teraz. Po pierwsze Smart opublikował pierwsze szkice nowego modelu, a po drugie zlecił wyrzeźbienie nowego modelu w piasku. Rzeźbę mogli podziwiać widzowie Mistrzostw Niemiec w Siatkówce Plażowej.