Cadillac DTS produkowany był od 2006 roku, także w przedłużonej wersji nadwozia. Sedan napędzany był widlastym ośmiocylindrowym silnikiem Northstar o mocy 205 kW i 218 kW. Na jego bazie zbudowano reprezentacyjną limuzynę dla byłego prezydenta USA Georga W. Busha. Z jego designu wywodzi się także słynna „bestia”, czyli Cadillac No.1 Baracka Obamy.
Nicola Bulgari swoje samochody prezentuje w Rzymie i w Pensylwanii. Pierwszym Cadillakiem włoskiego przedsiębiorcy był model V16 z 1938 roku, ale nie jest on już częścią jego kolekcji. Bulgari jest właścicielem sieci sklepów z biżuterią, którą założył jego dziadek w 1884 roku w Rzymie, a dzisiaj liczy ona 293 punktów zlokalizowanych na całym swiecie.
Podstawą kolekcji są samochody z lat trzydziestych i czterdziestych, a wśród nich m.in. Cadillac Model 7533 z 1947 roku, który należał do papieża Piusa XII, BLS z 2007 roku i o dwa lata młodsze kombi BLS, a także CTS-V.
Cadillac planuje zastąpić CTS większym modelem. Wszystko wskazuje na to, że jego wygląd zbliżony będzie do studyjnego XTS Platinum, który pokazany był podczas ubiegłorocznego NAIAS.