W pierwszym kwartale 2014 roku PSA Peugeot Citroen kontynuowało swój program odbudowy poprzez m.in. sukces handlowy wprowadzonych w ostatnim czasie na rynek modeli, tj. Peugeota 308 ogłoszonego "Samochodem Roku" i Citroëna C4 Picasso oraz zapowiedź wprowadzenia na rynek Peugeota 108, Citroëna C1 i Citroëna C4 Cactus, a także Peugeota 408 w drugiej połowie roku oraz DS 5LS w drugim kwartale br. w Chinach.

Liczba zamówień na Peugeota 308 osiągnęła na koniec marca 70 000 sztuk od momentu wprowadzenia tego modelu na rynek i przekroczyła założone cele, między innymi dzięki nagrodzie "Samochód Roku" otrzymanej w marcu tego roku, a także wprowadzeniu do sprzedaży wersji Peugeota 308 SW oraz silników benzynowych PureTech i Diesla Blue HDi, najbardziej wydajnych w swojej kategorii w zakresie emisji CO2. Aby nadążyć za tym sukcesem w zakładach produkcyjnych w Sochaux zatrudniono dodatkowy zespół pracowników.

Peugeot 2008 kontynuuje swój sukces z wynikiem 40 000 samochodów sprzedanych w ciągu tego kwartału, a Grupa po raz drugi zwiększyła w pierwszym kwartale 2014 moc produkcyjną w fabryce w Miluzie.

Citroen C4 Picasso i Citroën Grand C4 Picasso kontynuują swoją dobrą passę, gromadząc od momentu wprowadzenia na rynek do końca marca br. 60 000 zamówień na wersje 5-miejscowe i 35 000 zamówień na modele 7-miejscowe. 70 proc. sprzedaży stanowią najwyższe poziomy wyposażenia.

Citroën C3 również uzyskał bardzo dobre wyniki sprzedaży. W pierwszym kwartale zaprezentowano też model C4 Cactus, który promuje nowe pozycjonowanie Citroëna.

W dalszym ciągu rozwija się współpraca partnerska z Changan w ramach marki DS w Chinach. Na rok 2014 zaplanowano już wprowadzenie na rynek nowych modeli, tj. DS 5LS w marcu i nowego SUV-a DS 6WR pokazanego na salonie w Pekinie.