Sprzedawany w ponad stu krajach, model 207 odnosi wielki sukces handlowy przekraczając w 2007 roku wyznaczony cel o ponad 20 000 i osiągając aż 521 000 sztuk sprzedanych egzemplarzy.

Na czele segmentu B w Europie

440 000 samochodów zarejestrowanychw 2007, pełnymroku sprzedaży, plasuje dwieściesiódemkę na czele segmentu B w Europie. Segment ten, stanowi blisko jedną trzecią rynku europejskiego, jest jednym z najbardziejkonkurencyjnych gdyż występuje w nim aż 70 sprzedawanych modeli. Na rynku coupé kabrioletów, 207 podąża śladami 206 CC i prowadzi w swoim segmencie z 45 000 sprzedanymi w 2007.

Na początku 2008 roku, 207 kontynuuje rozmach i potwierdza pozycję lidera w Europie.

Sukces opierający się na szerokiej gamie

W niespełna dwa lata Peugeot wprowadził na rynek najszerszą gamę segmentu, proponując207 adaptowaną do potrzebkażdego, dzięki różnorakim sylwetkom i bardzo specyficznemu wyposażeniu.

Od kwietnia 2006, daty lansowania - 207 (trzy- i pięciodrzwiowego) do listopada 2007 (lansowania -207 SW RC i SW Outdoor), gama zaczęła się poszerzać w następującej kolejności:

• kwiecień 2006: hatchback 3 i 5 drzwiowy;• wrzesień 2006: 207 1,6 THP, silnik benzynowy z turbosprężarką i z wtryskiem bezpośrednim, opracowany w kooperacji PSA Peugeot Citroen i BMW Group;• luty 2007: 207 CC;• kwiecień 2007: 207 RC;• lipiec 2007: 207 SW;• listopad 2007: 207 SW Outdoor i 207 SW RC.

Każda z tych wersji nadwozia może być wyposażona w jeden z pięciu dostępnych silników benzynowych najnowszej generacji lub w jeden z trzech silników diesla.

Powyższe silniki stanowią referencję w zakresie osiągów, elastyczności a przede wszystkim w zakresie ochrony środowiska dzięki zmniejszonemu zużyciu paliwa i zmniejszonej emisjiCO2.

Każda z sylwetek gamy 207 wprowadziła godne uwagi innowacje w segmencie.

Hatchback wyróżnia się dwoma wykończeniami wnętrza :czarnym i szaro-beżowym, którego ziarnista faktura sugeruje jakość.

207 CC , wprowadziła eleganckie wykończenie ze skóry obejmujące również tablicę rozdzielczą , a także pałąki bezpieczeństwa odpalane pirotechnicznie; wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa nie spotykane do tej pory w segmencie.

Wersja 207 SW zaproponowała oprócz panoramicznego szklanego dachu i tylnej otwieranej szyby, „ magiczną”tylną ławeczkę, jedyną w segmencie, którą można złożyć jednym ruchem uzyskując tym samym płaską podłogę do załadunku.

Zachowując sportowy mit, 207 RC, wyposażona w silnik 1,6 l THP 175 KM inauguruje ważną nowość: SSP ( Steering Stability Programme) instalowany stopniowo w wersjach z silnikami 1,6l THP 150 KM i 1,6 HDi FAP 110 KM. System ten pozwala w pewnych warunkach hamowania, na sprzężenie funkcji ESP z elektrycznym, zmiennym wspomaganiem kierownicy. SSP poprawia stabilność i drogę hamowania samochodu w linii prostej podczas hamowania na powierzchni o różnej przyczepności pomiędzy kołem prawym i lewym.

Trzy fabryki

Dwieściesiódemkajest produkowana w trzech fabrykach w Europie, w rytmie 2500 samochodów dziennie. Z fabryki Poissy, znajdującej się w regionie paryskim, wychodzą 207 trzy i pięciodrzwiowe, 207 RC, i 207 SW oraz jejodmiany Outdoor i RC.

Fabryka w Trnawie na Słowacji produkuje od 2006 roku 207 trzy i pięciodrzwiowe, zaś fabryka w Madrycie w Hiszpanii produkuje207 CC a także trzy i pięciodrzwiowe hatchbacki.

Samochód, który zdobył już liczne wyróżnienia

207 została wyróżniona przez prasę w różnych krajach,otrzymała tytuł „ Samochód roku 2007 „ w Hiszpanii, „ Auto Europa 2007”we Włoszech, „Import Car of the Year” w Japonii.

Posiadacze 207 zadowoleni!

Doceniana nie tylko dzięki wyrafinowanemu stylowi, dwieściesiódemka jest również wysoko ceniona za dobre właściwości jezdne i dobre prowadzenie. Jakość wykończenia wnętrza i jego wygoda sprzyjają satysfakcji klientów. 207 CC przyciąga piękną linią i łatwością zamiany coupé w kabriolet.

Burzliwe życie sportowe

207 Super 2000 zdobyła w 2007 roku dwa tytuły ( mistrza producentów i kierowców ) w IRC ( Intercontinental Rally Challenge), a także tytuły w narodowych rajdowych mistrzostwach w Portugalii i w Polsce.

W 2008 roku 207 Super 2000 będzie rywalizować w rajdach w Belgii, Hiszpanii, Włoszech, Polsce, Portugalii i Szwecji.

207 Spider wyposażony w THP będzie objęty formułą promocji europejskiej w ośmiu wyścigach w Le Mans Series,w którychPeugeot Sportangażuje 908 HDi FAP.

Wreszcie tzw. "Spotkania Peugeot Sport" we Francji i podobne imprezy w innych krajach europejskich, pozwolą pasjonatom sportów samochodowych zasiąść za kierownicą 207 LW (Light Weight) THP. Ta formuła liczyła w 2007 roku 50 dwieścisiódemek, w bieżącym 70 nowych samochodów będzie się ścigać w Sprincie i podobnych wyścigach.

Dwie nowości w 2008 w gamie 207!

Tej wiosny jestjuż dostępna 207 CC Rolland Garros. Ta seria specjalna wyróżnia się czarnym lakierem Obsidien lub szarym Ermitage i skórzanym dwukolorowym wykończeniemwnętrza, z charakterystycznym znaczkiem turniejowym.

Drugą nowością jest nowa skrzynia biegów 2 Tronic, sprzężona z benzynowym silnikiem 1,4l90 KM. Ta pięciobiegowa sterowana, mechaniczna skrzynia biegów pozwala na łatwe prowadzenie w każdych warunkach.

Tak więc milion wyprodukowanych dwieściesiódemek utrwala sukces mitycznych modeli z serii 2, 205 i 206 na czele, ilustruje dynamikę handlową Peugeot.