Zgodnie z cennikiem obowiązującym na rodzimym rynku francuskim, najtańsza wersja modelu Peugeot 508 limuzyna z silnikiem benzynowym 1.6 VTi 120 KM kosztuje od 22 900 EUR. Dostępna z tym samym silnikiem wersja kombi to natomiast wydatek rzędu 23 950 EUR.

To ceny dla gamy modeli dostępnych z jednostkami benzynowymi. A co z dieslem? Otóż najtańszy Peugeot 508 limuzyna z silnikiem zasilanym olejem napędowym (1.6 HDi 112 KM) to wydatek od 24 750 EUR. Natomiast kładąca dodatkowy nacisk na ekologię i ekonomię spalania wersja z silnikiem 1.6 e-HDi (również 112 KM) kosztuje 25 650 EUR.

Co ciekawe, dla Peugeot jednym z najważniejszych rynków europejskich poza Francją są Niemcy. Tam gama 508 została wyceniona w najtańszej wersji na 23 050 EUR za limuzynę oraz 24 100 EUR za kombi.

Na koniec ciekawostka. Otóż dla gamy 508 francuscy konstruktorzy przewidzieli dwa typy zawieszenia. Zupełnie nowe kolumny McPhersona na przedniej osi zostały opracowane na platformie 3 PSA z myślą o zastosowaniu w większości wersji z gamy 508. Dzięki nim auto oferuje wysoki komfort podróży przy zachowaniu wysokiej przyczepności. Inżynierowie dążyli także do obniżenia masy poszczególnych elementów zawieszenia: nowa przednia oś jest lżejsza o 12 kg od układu stosowanego w modelu 407.

Topowa wersja 508 GT została wyposażona w podwójne wahacze na przedniej osi, które w połączeniu z rozdzieleniem funkcji odbicia i skręcania kół pozwalają na osiągnięcie wysokiego poziomu sztywności nadwozia, a także zapewniają wysoką precyzję prowadzenia. Układ tego typu został dostosowany do osiągów silnika 2.2 HDi FAP 150 kW (204 KM).

W tylnym zawieszeniu wszystkich wersji znajduje się układ wielowahaczowy, który zapewnia dużą precyzję prowadzenia, przy odpowiedniej redukcji wibracji. Wszystko to osiągnięto poprzez rozdzielenie sił wzdłużnych i poprzecznych.