W poszczególnych kategoriach Plebiscytu zwyciężyli:Auta małe i kompaktowe: Opel CorsaLimuzyny i kombi: Volvo S80Terenowe i SUV-y: BMW X5Vany: Ford S-MaxSamochody sportowe: Audi TTKabriolety i roadstery: Alfa Romeo SpiderRedakcja tygodnika Auto Świat wyróżniła w tym roku: Lexusa LS 460 w kategorii Innowacje techniczne oraz Seata Alteę XL w kategorii Design.Plebiscyt "Auto Nr 1 w Polsce" jest częścią ogólnoeuropejskiego konkursu "Auto 1 of Europe" organizowanego w 25 krajach. Kandydatów spośród europejskich debiutów rynkowych w 2006 roku zgłaszali redaktorzy naczelni 25 pism motoryzacyjnych. Na przełomie stycznia i lutego 2007 na torze testowym pod Rzymem zwycięskie auta z 25 krajów oceniane będą przez redaktorów naczelnych europejskich pism motoryzacyjnych, inżynierów i techników samochodowych z różnych krajów oraz znanych kierowców rajdowych i wyścigowych, którzy wybiorą Auto 1 of Europe, czyli najlepszy samochód Europy. Tytuł ten tradycyjnie wręczany jest na uroczystej gali podczas salonu samochodowego w Genewie na początku marca. Tegoroczny plebiscyt cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem czytelników. Do redakcji tygodnika Auto Świat wpłynęło prawie 35 tysięcy zgłoszeń, które wzięły udział w losowaniu nagrody głównej - Volkswagena Passata, a także wysokiej jakości sprzętu marki LG. Partnerami plebiscytu były Kulczyk Tradex - importer samochodów marki VW w Polsce oraz LG Electronics Polska.
Plebiscyt tygodnika Auto Świat rozstrzygnięty
Zwyciężył Opel Corsa, który uzyskał najwięcej głosów czytelników. O tytuł walczyło 55 samochodów.