W okresie styczeń-listopad br. Mitsubishi sprzedało na Starym Kontynencie 125 977 samochodów (+ 13 proc. w porównaniu do ubiegłego roku). Najwięcej pojazdów kupiono w Niemczech (21 700 egzemplarzy), a następnie w Wielkiej Brytanii (17 542 sztuk). Polacy kupili natomiast 8658 aut tej marki. Na dalszych miejscach w zestawieniu plasują się: Hiszpania, Izrael, Włochy, Holandia, Norwegia, Szwecja oraz Francja.

Modelem Mitsubishi, który cieszy się największą popularnością jest najmniejszy Colt. W dalszej kolejności nabywcy najchętniej wybierają Lancera, Outlandera, L200, ASX (zadebiutował w tym roku) i Pajero. W tym roku MMC Car Poland obchodzi swoją 15. rocznicę powstania. Przez ten okres firma sprzedała blisko 50 tys. aut. Sieć dilerska składa się z 41 salonów i 43 serwisów w całej Polsce.

"Ten rok jest dla nas naprawdę udany – sprzedamy najwięcej aut w naszej historii a 2 modele – Outlander i L200 są bestsellerami w swoich segmentach. To niezwykle miły akcent w 15 rocznicę urodzin MMC Car Poland. Dziękuję naszym klientom za zaufanie a pracownikom naszej firmy i wszystkich stacji dilerskich za wytężoną pracę i zaangażowanie, bez których takie sukcesy nie byłby możliwe" – przyznał Arkadiusz Tomala. dyrektor zarządzający polskiego oddziału Mitsubishi.

"W 2011 roku w salonach Mitsubishi Motors pojawi się zapowiedziany jesienią elektrycznie napędzany pojazd o nazwie Mitsubishi i-MIEV. Do pierwszych klientów trafi on już na przełomie stycznia i lutego. Będzie to także pierwszy pełen rok sprzedaży nowego crossovera Mitsubishi ASX, który zdobywa coraz większą popularność wśród Polaków i mamy nadzieję na to, że stanie się takim sukcesem, jak Mitsubishi Outlander. Jak zwykle będziemy starali się także zaskoczyć czymś naszych klientów i jak najlepiej dopasować naszą ofertę do zmieniających się potrzeb klientów i realiów rynkowych" – powiedział Adam Męciński, dyrektor działu sprzedaży i marketingu MMC Car Poland.