Łączna liczba sprzedanych aut od początku roku do końca listopada tego roku wynosiła 4 148 sztuk.

Wyjątkowo dobry okazał się dla BMW w Polsce listopad. W ostatnim miesiącu sprzedaż samochodów marki BMW wzrosła o ponad 55% w stosunku do analogicznego miesiąca w zeszłym roku. Sprzedano 450 samochodów.

Najchętniej kupowanymi przez Polaków modelami są BMW X6 oraz BMW X5. Najmłodszy członek rodziny X - BMW X1 spotkał się z doskonałym przyjęciem na polskim rynku. Cała produkcja tegoroczna została wyprzedana, a zamówienia obejmują również pierwszy kwartał przyszłego roku.

Do sukcesu sprzedaży przyczyniło się również wprowadzone w tym roku na rynek BMW Z4, a nowe BMW serii 7 kontynuuje trend zapoczątkowany na jesieni ubiegłego roku. Nowe BMW serii 5 Gran Turismo wprowadzone na rynek z końcem października również budzi bardzo duże zainteresowanie wśród klientów. Do końca roku do nabywców trafi około 40 aut.

Dynamiczny wzrost sprzedaży luksusowych aut marki BMW w Polsce to sukces, zważywszy stagnację w branży motoryzacyjnej. Rok 2009 przyniósł niespełna 0,5% wzrost sprzedaży nowych aut osobowych w Polsce. Segment Premium wzrósł tylko o około 4%. Na tym tle wyniki marki BMW prezentują się bardzo korzystnie. Poziom sprzedaży samochodów przez BMW Polska przekracza tymczasem wszystkie założenia przyjęte na ten rok.

Polska jest jednym z wielu rynków na świecie, gdzie BMW odnotowało wzrost sprzedaży samochodów w listopadzie tego roku. Pozytywny trend rozpoczął się we wrześniu tego roku i nadal trwa.

Najdynamiczniej rośnie sprzedaż w Chinach, Indiach i na dalekim wschodzie jak również w Ameryce Południowej. Także w Europie sprzedaje się coraz więcej aut tej marki - m.in. w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Austrii, czy Holandii. Największy wzrost popularności spośród sprzedawanych na świecie modeli mają BMW Z4 oraz BMW serii 7. Popyt na premierowe modele BMW serii 5 GT i BMW X1 przekroczył założony wstępnie poziom.