Fiaty Panda o numerach nadwozi 1 499 999 i 1 500 001 też są przeznaczone dla zagranicznych klientów: w  Niemczech (z silnikiem 1,3 MultiJet, wersja Dynamic, w  kolorze czarnym) i w Anglii (z silnikiem 1,1 ECO, wersja Active, w kolorze czerwonym).

Z półtora miliona wyprodukowanych do tej pory Fiatów Panda na rynek polski trafiło 100 749 sztuk, natomiast 1 399 251 egzemplarzy (93,3%) wyeksportowano na rynki 74 państw, w tym do wszystkich państw europejskich (najwięcej do Włoch - 899 265 szt., Niemiec - 130 708 szt., Francji - 84 641 szt.), a także m.in. do Japonii (3 345 szt.), RPA (3 254 szt.), Meksyku (1 310 szt.). W Polsce w minionym okresie  sprzedano 100 546 Fiatów Panda (w wersji osobowej i VAN).

Obecnie Panda produkowana jest z czterema silnikami: trzema benzynowymi 1,1 (54 KM), 1,2 (60 KM), 1,4 (100 KM) oraz z oszczędnym i ekologicznym dieslem 1,3 MultiJet (70 KM). W ofercie występuje także wersja Panda Natural Power na gaz ziemny oraz wersja GPL na gaz propan-butan.

Panda może być wyposażona w manualną skrzynię zmiany biegów lub w automatyczną typu  Dualogic. Fiat Panda jest także jedynym modelem w segmencie A, który może mieć napęd na cztery koła - występuje on w wersjach Climbing lub Cross. Z kolei wersja Pandy Eco nawiązuje do poszanowania środowiska. Oczywiście w minionych 6 latach nie mogło zabraknąć serii specjalnych Pandy, jak m.in. Alessi, Monster, Mamy.

Przypomnijmy że rozpoczęcie produkcji seryjnej nowego Fiata Pandy w Tychach nastąpiło w maju 2003 r. Od tego czasu model zyskał liczne grono wielbicieli, o czym świadczą wyniki sprzedaży nie tylko w naszym kraju. W europejskich rankingach sprzedaży Fiat Panda od razu wysunął się na prowadzenie w swoim segmencie i pozostaje liderem tego segmentu do dzisiaj.

Dzisiaj tyska fabryka  Fiat Auto Poland zatrudnia prawie  6 000 pracowników, a z linii produkcyjnych co 35 sekund zjeżdża samochód. Niewykluczone że w tym roku zostanie wyprodukowanych w Tychach prawie 600 tys. samochodów, w tym  ok. 285 tys. Pand.