Za najtańszą wersję włoskiego "malucha" (Fresh) z benzynowym, 1,2-litrowym silnikiem Fire o mocy 69 KM trzeba będzie zapłacić 32 990 zł. W tej cenie otrzymamy samochód wyposażony m.in. w elektrycznie otwierane przednie szyby, centralny zamek, komputer pokładowy i obrotomierz, zderzaki w kolorze nadwozia i wspomaganie kierownicy Dualdrive.

Najdroższa oferowana Panda napędzana przez 0,9-litrowy Twinair Turbo S&S (85 KM) została wyceniona na 46 990 zł.

Oprócz wspomnianych motorów w gamie silnikowej Pandy znajdą się jeszcze turbodiesel 1,3 Multijet II o mocy 75 KM. Jednostka ta także będzie seryjnie wyposażone są w system Strat&Stop.

Trzecia generacja Fiata Pandy jest samochodem bardzo kompaktowym, ale większym o kilka centymetrów od swojego poprzednika. Przy długości 365, szerokości 164 i wysokości 154 centymetrów, pięciodrzwiowa Panda może pomieścić pięć osób, dysponując bagażnikiem o pojemności 225 litrów, rosnącym do 260 litrów po odsunięciu tylnej kanapy do przodu oraz 870 litrów po złożeniu oparć tylnych siedzeń.

W wyposażeniu tego miejskiego modelu znajdzie się wiele elementów spotykanych dotąd w autach wyższych klas, jak choćby system "Blue&Me-TomTom 2 LIVE", który łączy zalety zintegrowanego systemu infotainment i przenośnej nawigacji, wielkowymiarowe szklane okno dachowe "Skydome", system nagłośnienia Hi-Fi z radioodtwarzaczem CD/MP3, elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive z funkcją "City", czy też automatyczny wlew paliwa "Smart Fuel System".

W terminie późniejszym do gamy modelowej Pandy wprowadzona zostanie wersja z napędem 4x4, zautomatyzowaną skrzynią biegów Dualogic i innowacyjnym systemem  aktywnego bezpieczeństwa "Low Speed Collision Mitigation", który przy prędkościach mniejszych niż 30 km/h, wykrywa przeszkody na drodze jazdy samochodu i uruchamia automatycznie hamulce.

Warto także nadmienić, że w ofercie Fiata nadal będzie dostępna poprzednia generacja Pandy. Najtańsza wersja Fresh z 1,2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 69 KM została wyceniona na 26 990 zł.