Z okazji 50-lecia modelu 917, od połowy maja do połowy września czynna będzie tam wystawa poświęcona temu bolidowi. Zaprezentowano go po raz pierwszy w marcu 1969 r. na salonie w Genewie. Rok później bolid wygrał wyścig 24 godziny Le Mans. Na wystawie będzie mona podziwiać 10 modeli 917, w tym unikalny, odbudowany egzemplarz z numerem podwozia 001.
50 lat temu zadebiutował również (na salonie we Frankfurcie) model 914 – pierwszy seryjny niemiecki samochód sportowy z silnikiem umieszczonym centralnie. Oferowany był w dwóch wariantach: 914 z silnikiem 4-cylindrowym pod nazwą VW Porsche oraz 914/6 z silnikiem 6-cylindrowym, pod nazwą Porsche. W niedzielę 2 czerwca 2019 r. przed Muzeum Porsche zajedzie 120 modeli 914z całych Niemiec.
Trzeci jubileusz to 10-lecie Porsche Panamery – pierwszej 4-drzwiowej limuzyny tej firmy.
Klasyczne modele Porsche będzie można podziwiać nie tylko w muzeum. Na początku marca podczas targów Retro Classic (Stuttgart) zaprezentowane będą klasyczne modele. a towarzyszyć im będą kierowcy wyścigowi oraz projektanci Porsche.
Kolejna okazja podziwiania klasycznych Porsche to Festiwal Prędkości (Festival of Speed) w Goodwood (4-7 lipca). Wystartuje tam m.in najlżejszy samochód sportowy Porsche 909 Borgspyder z 1968 r. Auto waży zaledwie 384 kg.
Reprezentacja wyścigowych i historycznych modeli z firmowej kolekcji firmy wystąpi podczas „Solitude Revival”, w weekend 20-21 lipca. Byli kierowcy wyścigowi i fabryczni poprowadzą klasyczne auta z Muzeum Porsche na legendarnym Solitude Ring w Stuttgarcie. Specjalnie na tę okazję zablokowany odcinek drogi pokonają bolidy: 804 z 1962 r. (Formuła 1), 718 Monoposto rocznik 1960 (Formuła 2) oraz 550 Spyder z 1956 r.
Tuż po tym wydarzeniu grupa zabytkowych aut z floty Muzeum Porsche weźmie udział w austriackim rajdzie Ennstal Classic (24-27 lipca). Goście imprezy będą świadkami wyjątkowego debiutu: po pracach renowacyjnych wykonanych przez ekipę muzealnego warsztatu swoje pierwsze kilometry w Grand Prix Gröbmingu pokona Porsche 908/2 z 1969 r.