Nowy model będzie tańszy niż Boxter i zostanie zbudowany na płycie podłogowej, z której skorzystają także nowe sportowe modele Volkswagena (BlueSport) oraz Audi (najprawdopodobniej nazwane R4). „Baby Porsche” wyposażone będzie w czterocylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy, który będzie umieszczony centralnie. Przewidywana moc to ponad 250 KM, czyli raptem o 5 koni mniej, niż oferuje dziś najsłabszy Boxter z sześciocylindrowym silnikiem. Nie trzeba chyba przypominać, że czterocylindrowy silnik będzie oszczędniejszy i bardziej ekologiczny niż o połowę większa jednostka. Szacuje się, że ceny najtańszego Porsche będą startować z poziomu 150 tys. zł. Dla porównania – najtańszy Boxter jest o prawie 100 tys. zł droższy.
Porsche z czterocylindrowym silnikiem
Takie auto pojawi się w 2012 roku i będzie najtańszym modelem Porsche. Nie znaczy to oczywiście, że auto będzie tanie i wolne. W końcu znaczek na masce zobowiązuje.