Auto Świat Wiadomości Aktualności Prawdziwe Historie i prawdziwe marzenia. Gdzie zaczyna się opowieść o aucie, które zmienia życie?

Prawdziwe Historie i prawdziwe marzenia. Gdzie zaczyna się opowieść o aucie, które zmienia życie?

Materiał reklamowy na zlecenie marki
OTOMOTO

Niektóre historie zaczynają się od pierwszego spojrzenia. Inne od dźwięku silnika albo charakterystycznego stuknięcia drzwi, które od lat zamykały się z tym samym oporem. Samochody w naszym życiu to nie tylko środki transportu, ale i kapsuły czasu, które pachną dzieciństwem, decyzjami podejmowanymi w trasie, rozmowami na parkingach a czasami ciszą po rodzinnych sprzeczkach. Znalezienie odpowiedniego nowego właściciela dla ukochanego pojazdu ułatwia OTOMOTO. Jest to też platforma idealna do zakupu nowego auta. O tym właśnie przypomina nowy spot marki, w którym są wykorzystane ujęcia z legendarnej kampanii "Prawdziwe Historie".

Prawdziwe Historie Otomoto
OTOMOTO
Prawdziwe Historie Otomoto
  • Najnowszy spot OTOMOTO to podróż przez historie, które pokochali widzowie. Wartburg, Maluch, Cadillac czy Mustang przypominają, że każde auto może stać się częścią rodzinnej legendy
  • OTOMOTO to wygodne i bezpieczne miejsce do zakupu nowego samochodu: porównasz ceny aut, zamówisz zdalny raport z inspekcji samochodu, aby sprawdzić jego stan techniczny i zweryfikujesz samochód
  • Coraz więcej Polaków realizuje swoje motoryzacyjne marzenia. Według raportu Internetowy Samochód Roku 2024 na fali są SUV-y, automaty i auta z segmentu premium, a także zupełnie nowe marki, jak chiński MG HS

Emocje, jakie wywołują samochody, potrafią łączyć ludzi. I to niezależnie od tego, czy mówimy o klasyku z lat 80., dostawczaku, który objechał pół Europy, czy nowoczesnym SUV-ie, który właśnie opuścił fabrykę. Każde auto ma swój rozdział w czyjejś historii. I właśnie te rozdziały składają się na niezwykłą serię opowieści, która w ostatnich latach poruszyła setki tysięcy osób. W najnowszym spocie OTOMOTO przypomina, że jest największą bazą ogłoszeń motoryzacyjnych, na której zakupy są proste i bezpieczne. Jedynie kilka kliknięć dzieli kupującego od spełnienia jego motoryzacyjnego marzenia: platforma umożliwia porównanie ceny aut, zamówienie zdalnego raportu z inspekcji samochodu, aby sprawdzić jego stan techniczny przed zakupem i weryfikację samochodu.

Wartburg: kampania "Świąteczne historie" OTOMOTO
Wartburg: kampania "Świąteczne historie" OTOMOTOŻródło: OTOMOTO

Niektóre kampanie reklamowe znikają z pamięci zaraz po emisji. Inne zostają na długo, choćby pokazując coś, co wywołuje nostalgię i przywraca wspomnienia. Seria "Prawdziwe Historie" to przykład tej drugiej drogi. Zaczęło się od świątecznego spotu z Wartburgiem sprzedanym za domowe ciasto. Potem była opowieść o Maluchu, który przez lata dźwigał więcej niż powinien, o Mustangu kochanym przez całe osiedle, czy o Cadillacu, który trafił do Polski prosto zza oceanu.

ZOBACZ WIĘCEJ: Te spoty pokochali Polacy. Zobacz "Prawdziwe Historie"

Wiosenny spot, w którym wykorzystano ujęcia z kultowej kampanii, pokazuje użyteczne funkcje platformy, które sprawiają, że zakup auta na OTOMOTO jest bezpieczny i przyjemny jednocześnie. Te 30 sekund udowadnia, że motoryzacja potrafi poruszyć nie tylko silnik, ale i serce.

Nowa kampania podkreśla, że OTOMOTO to przestrzeń łącząca miłośników motoryzacji oraz miejsce dzielenia się emocjami i inspirującymi opowieściami, ale także nowoczesna platforma, która oferuje użytkownikom konkretne i użyteczne narzędzia; od raportów z inspekcji, przez porównywanie cen, po weryfikację pojazdów. Dzięki tym funkcjonalnościom kupujący mogą wybrać samochód szyty na miarę indywidualnych potrzeb.

Prawdziwe Historie Otomoto
Prawdziwe Historie OtomotoŻródło: OTOMOTO

Ale kampania przypomina nie tylko o tym, co było. Równie mocno skupia się na przyszłości. Każda przygoda ma przecież swój finał. Nowych właścicieli dla Twojego ukochanego, ale wysłużonego auta łatwo znajdziesz na OTOMOTO. Platforma to także perfekcyjne miejsce do spełniania kolejnych motoryzacyjnych marzeń i znalezienia nowiutkiego egzemplarza prosto z salonu.

O jakich autach marzą Polacy?

Wiele wskazuje na to, że nasze marzenia motoryzacyjne coraz częściej kierują się w stronę wygody, automatycznych skrzyń biegów i przestrzeni. Według raportu Internetowy Samochód Roku 2024 najpopularniejsze auta używane mieszczą się w przedziale 10–20 tys. zł. Liderem popularności jest niezmiennie BMW serii 3.

A jeśli chodzi o auta nowe? Najwięcej wyszukiwań na OTOMOTO zebrał model CUPRA Formentor. Ten dynamiczny SUV pokazuje, że estetyka może iść w parze z rozsądną ceną. Co ciekawe, rośnie też zainteresowanie markami, które jeszcze kilka lat temu traktowaliśmy z dystansem. Doskonałym przykładem jest chiński MG HS, który wygrał plebiscyt Samochodowa Premiera Roku 2024 w konkursie TYTANI OTOMOTO. I chociaż nadal najwięcej ogłoszeń dotyczy samochodów w przedziale 100–150 tys. zł, to już ponad 40% nowych ofert dotyczy pojazdów powyżej 200 tys. zł. Polacy nie tylko marzą, ale i coraz częściej te marzenia realizują.

MG HS
MG HSMG

W komentarzach pod mini reportażami z serii "Prawdziwe Historie" wracają wspomnienia o pierwszych samochodach, rodzinnych podróżach i autach, których żal było sprzedać. To dowód na to, jak ważną częścią naszego życia są samochody. I wskazówka, że dziś, dzięki nowoczesnym narzędziom i formom finansowania, każdy może znaleźć takie auto, które będzie pasować nie tylko do garażu, ale też do etapu życia, w którym właśnie się znajduje. Samochody używane i całkiem nowe znajdziesz bez wychodzenia z domu, na OTOMOTO. Kilkoma kliknięciami możesz zacząć swoją prawdziwą historię. A droga? Zaczyna się, kiedy wciśniesz pedał gazu w swoim nowym aucie.

Materiał reklamowy na zlecenie marki
OTOMOTO
Powiązane tematy: