Do końcowego zwycięstwa pretendowali Janusz Siniarski (Skoda Felicia, Automobilklub Polski), Marcin Laskowski (Peugeot 106, Automobilklub Rzemieślnik) oraz Andrzej Grigorjew (VW Golf, Automobilklub Polski). Tymczasem w Toruniu w imponującym stylu wygrał Piotr Tyszkiewicz (Skoda Felicia, Automobilklub Rzemieślnik).
Niestety, ten sukces dał mu w końcowej klasyfikacji zaledwie 4 miejsce, ale mimo tego należą mu się specjalne słowa uznania za ambicję i wolę walki. Ostatecznie tytuł w tej klasie przypadł Januszowi Siniarskiemu. W pozostałych klasach nie zanotowano szczególnych niespodzianek.
Wśród zawodników klasy markowej Fiata 126 najlepszy był Krzysztof Jankowski z Inowrocławia, ale nic w tym dziwnego - wygrywając konsekwentnie 5 rund, zasłużył sobie na tytuł. Wicemistrzem został Tomasz Skinder (Automobilklub Rzemieślnik).
W klasie 2 nadal monopol na zwycięstwa ma Antoni Skudło (Nissan Micra, Automobilklub Śląski)
Jak do tej pory nie znalazł się nikt, kto pokonałby walecznego Ślązaka. W tym sezonie pojechał pięć rund i wszystkie wygrał. Na drugim miejscu uplasował się Tomasz Nowak (Automobilklub Polski) swoim niesłychanie szybkim Cinquecento.
W klasie 4 tradycyjnie Adam Polak (Toyota Celica, Automobilklub Polski) został mistrzem Polski, jak i zwycięzcą Wyścigu Handicapowego. Zdobył komplet punktów przewidzianych za zwycięstwa w mistrzostwach Polski w Rallycrossie, czyli 100.
Nie znaczy to, że zawsze wygrywał, bo podczas jednej rundy koledzy z toru zostawili go na poboczu, ale system punktacji przewiduje zaliczenie pięciu rund z siedmiu, przy odrzuceniu dwóch najgorszych wyników, i tak się stało w przypadku Polaka.
Bardzo konsekwentnie próbował zbliżyć się do Polaka Ptaszek jadący takim samym autem (Toruński Klub Motorowy). Tym razem się nie udało, mimo strat w sprzęcie po obu stronach, a nawet ekwilibrystycznej pionowej jazdy Ptaszka po Polaku - dwoma kołami po bocznej szybie. Jak on to zrobił, tego nikt nie wie.
Dywizja 2A jest odpowiednikiem tej samej klasy w rallycrossowych mistrzostwach Europy
Jej niekwestionowanym mistrzem w Polsce jest Tomasz Oleksiak (Peugeot 106 XSi). Co więcej, został on w tym sezonie także wicemistrzem Europy! W europejskich rozgrywkach rallycrossowych oprócz Tomasza Oleksiaka startowało również kilku innych naszych reprezentantów: Michał Kunicki (Suzuki Swift), Jerzy Poznański (Peugeot 106 XSi), Grzegorz Baran (Suzuki Swift) - wszyscy w Dywizji 2A oraz Łukasz Zoll (Seat Ibiza GTI) w Dywizji 2.
Od początku rozgrywek europejskich coraz wyżej piął się w górę Oleksiak, trzecie miejsca w Czechach i w Szwecji, po czym zwycięstwo w Belgii i najważniejsze w życiu tego zawodnika - zwycięstwo podczas zawodów w Polsce.
Mimo tego, że wygrał podczas czystej, sportowej walki na torze, został wykluczony z zawodów na podstawie zarzutu złamania zasad parku zamkniętego. Konkretnie chodziło o to, że po przejechaniu linii mety na polecenie dyrektora zawodów zrobił rundę honorową, stojąc na dachu swojego Peugeota, podczas gdy kierował nim serwisant - na polecenie i pod dozorem dyrektora.
Sędzia czeski nie uznał tych argumentów, wnioskował o wykluczenie. Odwołanie Oleksiaka trafiło najpierw do GKSS, gdzie zostało odrzucone. Całe szczęście, że Oleksiak się nie poddał, zgodnie z procedurą sprawa trafiła dalej do Krajowego Trybunału Apelacyjnego, gdzie zgromadzeni prawnicy po kolei obalali wszystkie zarzuty.
Wykluczenie oddalono, wysyłając decyzję do komisji Off-Road przy FIA. Mistrzem Europy w Dywizji 2A został Niemiec Sven Seeliger (CitroĎn AX GTi). Trzecie miejsce wywalczył Belg Michael Keersmaecker (Peugeot 106 XSi).
Pozostali polscy zawodnicy zajęli następujące miejsca: Michał Kunicki siódme. Jerzy Poznański dziewiąte, Grzegorz Baran i Łukasz Zoll jedenaste.W koronnej rallycrossowej Dywizji 1 mistrzem Europy został Szwed Kenneth Hansen (CitroĎn Xsara WRC).
Zaraz za nim uplasowali się Norweg Ludwig Husbedt (Ford Focus RS WRC) oraz były znakomity rajdowiec Per Eklund (Saab 9.3 T16 4x4). W Dywizji 2 w tym roku mistrzem Europy został Belg Ronny Scheevenels (VW Golf GTI 16V). Na drugiej pozycji wylądował ubiegłoroczny mistrz tej Dywizji Szwed Magnus Hansen (CitroĎn Xsara VTS), bratanek Kennetha. Trzeci jest Norweg Guttorm Lindefjell (Peugeot 306 S16).