Zamiast niego możemy obserwować pracownika (w domyśle to silnik benzynowy), któremu pomaga przyczepiony do niego drugi pracownik (on odgrywa rolę silnika elektrycznego, który wspomaga jednostkę benzynową). Efekt? Z pomocnikiem praca idzie sprawniej i przyjemniej niż bez niego. To samo dotyczy samochodu – auto hybrydowe jest oszczędniejsze i bardziej przyjazne środowisku właśnie za sprawą silnika elektrycznego, który wspomaga benzynowy.Reklama ta nie prezentuje żadnego konkretnego modelu, ponieważ w najbliższym czasie na rynku australijksim (tam jest emitowana reklama) pojawi się aż osiem hybrydowych modeli Toyoty. Opisywana reklama ma przede wszystkim w wesoły sposób pokazać zalety hybryd i zachęcić do nich klientów.
Reklama Toyoty – razem lepiej!
Nowy spot Toyoty w bardzo oryginalny i wesoły sposób pokazuje, że dwa silniki są lepsze niż jeden. Co ciekawe, w reklamie w ogóle nie pojawia się żaden samochód…