W Europie, na lekko zniżkującym rynku samochodów osobowych i dostawczych (- 1,0 proc.), sprzedaż Grupy spadła o 3,7 proc. Spadek ten wynika głównie z trudności zaopatrzeniowych w pierwszym kwartale. Zjawisko to jest wyraźniej odczuwalne we Francji w związku z dostawą ostatnich samochodów w ramach ulgi za złomowanie starych pojazdów, co spowodowało spadek sprzedaży o 0,5 proc. pomimo silnego wzrostu na rynku o 8,8 proc.

Marka Renault jest drugą marką w Europie z udziałem 8,9 proc. w rynku samochodów osobowych i dostawczych (- 0,3 punktu w stosunku do pierwszego kwartału 2010 r.), przesuwając się o jedno miejsce w górę w porównaniu do ubiegłego roku.

Samochody dostawcze - sprzedaż marki Renault silnie wzrosła (+ 12,0 proc.) przy wyraźnym ożywieniu na rynku (+ 8,6 proc.). Dzięki udziałowi w rynku w wysokości 15,4 proc. marka Renault umocniła zajmowaną pozycję leadera wyprzedzając kolejnego producenta o 3,2 punktu (w pierwszym kwartale 2010 r. różnica ta wynosiła 0,9 punktu).

Na rynkach pozaeuropejskich sprzedaż Grupy napędzana ich dynamicznym rozwojem wzrosła w pierwszym kwartale o 26,6 proc. i obecnie stanowi 37 proc. łącznych obrotów Grupy (+ 6 punktów w stosunku do pierwszego kwartału 2010 r.). Osiągnęła rekordowy poziom 259 308 sprzedanych samochodów.

W regionie Eurazji sprzedaż wzrosła o 88,2 proc. na rynku zwyżkującym o 66,4 proc., pod wpływem doskonałych wyników osiąganych przez nowe produkty, zwłaszcza Sandero. W Rosji Grupa zwiększyła swój udział w rynku o 0,5 punktu w stosunku do pierwszego kwartału 2010 r. (do poziomu 6 proc.).

W regionie Euromedu sprzedaż zwiększyła się o 33 proc., w sytuacji wzrostu na rynku o 37 proc., przy dużym zróżnicowaniu w poszczególnych krajach tej strefy. Grupa osiągnęła dobre wyniki w Turcji. Sprzedaż Renault na tamtejszym rynku wzrosła o 120 proc., co pozwoliło zwiększyć udział o 3,3 punktu, w szczególności dzięki sukcesowi modeli Megane i Fluence. W Rumunii sprzedaż spadła o 27,1 proc. na rynku zniżkującym o 15 proc..

W regionie Ameryki Środkowej i Południowej sprzedaż osiągnęła rekordowy poziom zarówno pod względem ilości sprzedanych samochodów jak i udziału w rynku. Wzrost sprzedaży wyniósł 35,3 proc. przy zwyżce na rynku o 12,6 proc., co przełożyło się na udział w rynku na poziomie 6 proc. (o 1 punkt więcej w stosunku do pierwszego kwartału 2010 r.). W pierwszym kwartale 2011 r. Brazylia jest 3. co do wielkości rynkiem Grupy.

W regionie Azji i Afryki wzrost sprzedaży wyniósł 2,3 proc. przy wzroście na rynku o 3,5 proc. Renault Samsung Motors w Korei ucierpiało na skutek mocnej ofensywy konkurencji w porównaniu do bardzo dobrych wyników w poprzednim okresie.