Renault rozpoczęło kampanię promocyjną. W grudniu, w ekskluzywnym hotelu Waldorf-Astoria odbyła się uroczysta premiera amerykańskiej wersji, która nosiła nazwę Caravelle. Równolegle nowy kabriolet Renault zaprezentowano w 17 innych miastach wschodniego i zachodniego wybrzeża USA. Za Atlantykiem hasło promocyjne brzmiało A dream car come true. Dla amerykańskich klientów Renault Inc. w Nowym Jorku samochód marzeń był dostępny w cenie zaczynającej się od 2 398 dolarów. Oferta obejmowała kabriolet, coupe oraz wersję hardtop ze sztywnym dachem. Caravelle była dostępna w kilku kolorach nadwozia - białym, czerwonym, błękitnym, granatowym oraz w metalizowanym beżu i zieleni. Sukces w USA był nieunikniony - jeszcze przed oficjalną premierą kabriolet made in France zamówiło prawie 13 tysięcy osób. Auta Caravelle stanowiły dużą część z 62 772 samochodów Renault sprzedanych w Stanach Zjednoczonych w 1960 roku. Większość z nich trafiła do stanu Kalifornia i na Florydę. Dodatkowo można było zamówić radio Motorola oraz tapicerkę ze sztucznej skóry. Na długo przed kryzysem paliwowym Renault akcentowało walory ekonomiczne swoich pojazdów. Auta Renault zwyciężyły Mobil Mileage Rally 1960 w trzech klasach. Jednym z triumfatorów była Caravelle, która na galonie benzyny przejechała 50,13 mili. Popularność Floride rosła także na Starym Kontynencie. Auto zamawiali klienci ze Szwajcarii, Włoch, RFN a nawet z deszczowych Wysp Brytyjskich. Na lato 1960 roku zaplanowano sesję fotograficzną reklamującą Floride. Otwarta pozostała kwestia modelki oraz miejsca. Brigitte Anne Marie Bardot była już aktorką u szczytu sławy, którą przyniósł jej film pt.: I Bóg stworzył kobietę (rok 1956). Dla mediów Bardot stała się europejskim odpowiednikiem Marylin Monroe i Jayne Mansfield. Wysoka, zgrabna i zmysłowa aktorka była dla młodego pokolenia obiektem westchnień.
Przed obiektywem Brigitte była niezwykle naturalna, swobodna i radosna - wprost stworzona do jazdy modnym kabrioletem. Zdjęcia opublikowano w miesięczniku Elle. Niektóre obiegły prasę całego świata. Po publikacji zainteresowanie Floride niezwykle wzrosło. Brigitte Bardot znakomicie sprawdziła się w roli, którą dziś określa się mianem ambasadora marki. Dodatkowym atutem był fakt, że już kilka lat wcześniej prywatnie użytkowała inny model Renault - Dauphine.
źródło: Renault