Spółka Mahindra Renault powstała w roku 2005 przez połączenie indyjskiej spółki Mahindra & Mahindra Ltd. (M & M) i marki Renault w celu rozpoczęcia produkcji i sprzedaży modelu Logan na tamtejszym rynku. Do podpisu umowy doszło 21 marca 2005, a udział majątkowy obu stron rozdzielono w stosunku 51 % (M & M) do 49 % (Renault). Fabryka w mieście Nashik, które jest oddalone o 180 km na północny-zachód od Bombaju, została na potrzeby produkcji Logana gruntownie zmodernizowana. Inwestycje osiągnęły aż sto milionów euro i stworzono w niej 3,5 tys. miejsc pracy. Dzięki temu w zakładzie może powstawać aż 50 tys. samochodów rocznie.
Sprzedaż modelu Logan w Indiach odbywać się będzie w dwóch fazach. W pierwszej fazie auto sprzedawane będzie w dużych miastach jak Bombaj, Delhi czy Kalkuta. Dopiero w czerwcu rozpocznie się sprzedaż w kolejnych 15 miastach.
Ponieważ warunki eksploatacyjne w Indiach różnią się od krajów, dla których pierwotnie Logan był przeznaczony, przeprowadzono niewielkie zmiany w konstrukcji auta. Oprócz lepiej działającej klimatyzacji zmieniono również układ paliwowy, który dostosowano do spalania paliwa gorszej jakości.
Gama silników obejmuje zarówno jednostki benzynowe, jak i jednego diesla. Konkretnie chodzi o benzynowe silniki 1,4 (55 kW/75 KM) i 1,6 (62 kW/84 KM). Diesel o pojemności 1,5 l dysponuje mocą 48 kW (65 KM). Wszystkie silniki połączono z 5-stopniową manualną skrzynią biegów.
Ceny benzynowych Loganów plasują się pomiędzy 7 422 aż 9 866 euro. Podstawowa wersja z silnikiem wysokoprężnym kosztuje w Indiach 9 485 euro.
W 51 krajach sprzedano już ponad 450 tys. sztuk Dacii Logan. Produkcja przebiega w Rosji, Maroko i Kolumbii. Oprócz nowego zakładu w Indiach, jeszcze w tym roku rozpocznie się produkcja w Iranie i Brazylii.