Kampania reklamowa z udziałem Simpsonów ma na celu poinformowanie polskich klientów o Dniach Otwartych Nowego Kangoo.

Kreskówkowi Simpsonowie – Homer, Marge, Bart, Lisa, Maggie i dziadek Abraham – w nowej, utrzymanej w żartobliwym tonie kampanii, poddają Nowe Renault Kangoo istnym torturom. W rezultacie rysunkowa rodzina docenia wyjątkowe zalety samochodu, wygodę, możliwość składania tylnej ławki, komfortowe siedzenia, liczne schowki czy wyciszone wnętrze.

W Nowym Kangoo położono nacisk na komfort. Aby zapewnić większą przyjemność podróży, wprowadzono szereg elementów wyposażenia wysokiej klasy. Nowe Kangoo stawia na przestronne wnętrze umożliwiające dzielenie przyjemności jazdy z innymi.

Oferuje pomysłowe rozwiązania umożliwiające zmianę konfiguracji wnętrza, jest praktyczne i zaprojektowane z myślą o aktywnym spędzaniu wolnego czasu. Tylną ławkę, dzieloną w układzie 40/60 można bez wysiłku złożyć jednym ruchem uzyskując płaską podłogę.

W kabinie Nowego Kangoo do dyspozycji są schowki o pojemności 77 l, w tym pomysłowe schowki typu lotniczego o pojemności 24 l dla pasażerów siedzących z tyłu.

Kampania z rodziną Simpsonów powstała dzięki umowie podpisanej przez Renault z Publicis oraz 20th Century Fox L&M.