Auto Świat Wiadomości Aktualności Shell wśród najsilniejszych marek na polskim rynku

Shell wśród najsilniejszych marek na polskim rynku

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan

Marka Shell została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku otrzymując tytuł Superbrand Polska.

Shell wśród najsilniejszych marek na polskim rynku
Auto Świat
Shell wśród najsilniejszych marek na polskim rynku

Jest to już III edycja projektu Superbrands w naszym kraju, której inicjatorem jest agencja - The Superbrands Ltd. - powołana do życia w połowie lat dziewięćdziesiątych w Londynie.

Pomysłodawcą programu Superbrands jest międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. Została ona utworzona w celu promowania idei brandingu w 1994 roku. Aktualnie działa w ponad 80 państwach.

Zgodnie z definicją agencji mianem Superbrand określana jest marka, która uzyskała najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje ona konsumentom korzyści, które decydują o jej przewadze nad konkurencyjnymi markami.

Marki stanowiące przykład efektywnego brandingu zostają wybrane głosami niezależnego panelu ekspertów zwanego Radą Marek. Stanowi ona reprezentację osób z różnych środowisk związanych z mediami, marketingiem, promocją oraz kreowaniem marki. Podstawą organizacji są eksperci, którzy wnoszą swoją wiedzę dotyczącą lokalnego rynku oraz samego brandingu.Tytuł Superbrand uzyskuje mniej niż 5% wszystkich marek poddanych ocenie Rady.

Jest to kolejne, w ostatnim czasie, wyróżnienie dla Shell Polska po otrzymaniu Gold Standard – nagrody przyznawanej w kompleksowym badaniu satysfakcji Klientów.

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan
Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków