Logo
WiadomościAktualnościShell wśród najsilniejszych marek na polskim rynku

Shell wśród najsilniejszych marek na polskim rynku

Lesław Sagan
Lesław Sagan

Jest to już III edycja projektu Superbrands w naszym kraju, której inicjatorem jest agencja - The Superbrands Ltd. - powołana do życia w połowie lat dziewięćdziesiątych w Londynie.

Pomysłodawcą programu Superbrands jest międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. Została ona utworzona w celu promowania idei brandingu w 1994 roku. Aktualnie działa w ponad 80 państwach.

Zgodnie z definicją agencji mianem Superbrand określana jest marka, która uzyskała najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje ona konsumentom korzyści, które decydują o jej przewadze nad konkurencyjnymi markami.

Marki stanowiące przykład efektywnego brandingu zostają wybrane głosami niezależnego panelu ekspertów zwanego Radą Marek. Stanowi ona reprezentację osób z różnych środowisk związanych z mediami, marketingiem, promocją oraz kreowaniem marki. Podstawą organizacji są eksperci, którzy wnoszą swoją wiedzę dotyczącą lokalnego rynku oraz samego brandingu.Tytuł Superbrand uzyskuje mniej niż 5% wszystkich marek poddanych ocenie Rady.

Jest to kolejne, w ostatnim czasie, wyróżnienie dla Shell Polska po otrzymaniu Gold Standard – nagrody przyznawanej w kompleksowym badaniu satysfakcji Klientów.

Udostępnij:
Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan
Powiązane tematy: Shell Wiadomości
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium