Nie jest tajemnicą, że SsangYong planuje produkcję kolejnej generacji dużej limuzyny pod znaną już nazwą Chairman (koncept nazwano WZ). Pod maską konceptu WZ oznaczonym kodem W200 o długości całkowitej 5080 mm, szerokości 1866 mm i wysokości 1465 mm, znajdzie się pięciolitrowy 8-cylindrowy silnik benzynowy, który będzie współpracował z siedmiostopniową automatyczną przekładnią. Rozważane jest także zastosowanie napędu na cztery koła.
SsangYong zamierza wykorzystać w swoim najnowszym modelu wiele pomocnych urządzeń jak m.in. elektronicznie sterowane zawieszenie EAS, elektroniczny hamulec parkowania EPB, system monitorujący ciśnienie w kołach TPMS, adaptacyjny tempomat ACC. Wszystko to znajdzie się w wyposażeniu tego nowego modelu, który jak można oczekiwać, będzie oferowany w konkurencyjnej cenie.
Chairman ma być w całości dziełem inżynierów SsangYonga i jak podkreśla producent, nie będzie korzystał z know-how partnerskiego koncernu Mercedes-Benz. Model ten ma pojawić się w europejskiej sieci sprzedaży w połowie 2010 roku, a w Korei będzie dostępny już pod koniec przyszłego roku.