Najnowszym modelem, którym SsangYong chce skusić polskich kierowców, jest Tivoli oraz jego większa odmiana XLV (w Korei Południowej sprzedawana pod nazwą Tivoli Air).
Niezależnie od wybranej wersji samochody produkowane są w fabryce SsangYonga w Pyeongtaek w Korei Południowej. Postanowiliśmy przekonać się w jakich warunkach powstaje ten samochód dlatego odwiedziliśmy południowokoreański zakład. Prześledziliśmy cały proces produkcyjny od etapu gdy Tivoli było jeszcze pojedynczymi elementami aż do momentu, gdy pojazd o własnych siłach wyjechał z hali montażowej. Oprócz tego modelu powstaje tu również inny SUV Korando, a rocznie fabrykę opuszcza około 250 tys. pojazdów.
Jednak w tym miejscu nie tylko odbywa się produkcja, lecz także znajduje się siedziba kierownictwa SsangYonga oraz centrum designu, w którym mogliśmy się przekonać nad jakimi modelami pracują konstruktorzy SsangYonga. Poza tym zobaczyliśmy obecnie oferowane auta, ale w czasie kiedy były jeszcze prototypami. W centrum designu nie brakuje również przyszłościowych modeli, które kiedyś umożliwią autonomiczną jazdę oraz SsangYongów napędzanych alternatywnymi źródłami.
W naszej galerii możecie zobaczyć jak prezentuje się linia produkcyjna w fabryce w Pyeongtaek oraz podziwiać prototypy zgromadzone w centrum designu.