Na świecie z kolei, dzięki znakomitym wynikom regionalnych dystrybutorów, m. in. takich jak Ssangyong Poland oraz rosnącej dynamice eksportu, SsangYong Motor Co. spodziewa się w 2007 roku wzrostu sprzedaży do poziomu 3,89 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 20,8% w stosunku do roku 2006. SsangYong Motor Co. potwierdził również, że spodziewana liczba sprzedaży samochodów w 2007 roku wzrośnie do 153 500 pojazdów, co stanowi wzrost o 29,7% w stosunku do roku ubiegłego. W tym okresie wartość akcji SsangYong Motor Co. wzrosłao 2,32%.

Południowokoreański koncern Ssangyong Motor to jeden z najszybciej rozwijających się producentów samochodów w Azji. Firma specjalizuje się w produkcji aut z segmentu SUV (Sport Utility Vehicles), RV (Recreational Vehicles) i MPV (Multi Purpose Vehicles). Marka Ssangyong funkcjonuje od 1954 roku. W 1986 roku grupa Ssangyong przejęła wytwórnię pojazdów terenowych Keohwa Motors. W 1991 roku Ssangyong Motor Company podpisała strategiczne porozumienie z Mercedes-Benz AG, dzięki któremu Ssangyong korzysta z technologii opracowanych przez inżynierów Mercedesa. W 1997 roku Ssangyong Motor uzyskał certyfikat jakości ISO:9001 jako pierwszy koreański producent samochodów. Obrót SsangYong Motor Co. w 2005 roku przekroczył 3,4 miliarda dolarów.