Stefano Casadio ma 55 lat. Jest Włochem. Żonaty, dwoje dzieci.

Z wykształcenia humanista ( DEA z historii – Uniwersytet Turyński ), władający pięcioma językami.

Z sektorem motoryzacyjnym związany od 35 lat. Karierę rozpoczynał we Fiacie w Dyrekcji Logistyki, a zakończył w Marketingu, jako Szef Produktu między innymi Fiata 126.

Kariera w Automobiles Peugeot:

1992: Dyrektor Marketingu Peugeot we Włoszech;1995Szef projektu w Dyrekcji Marketingu;1997: Dyrektor filii sprzedaży Peugeot w Chambéry;1998: Szef jakości w filii w Lyonie;1999: Dyrektor filii Peugeot w Genewie;2001: Dyrektor filii Peugeot w Meksyku;2004: Szef Metod Handlowychw Dyrekcji Merketingu we Francji;2005: Dyrektor filii Peugeot na Słowacji.

Zainteresowania: pasjonat historii, muzyki klasycznej, pieszych wycieczek i narciarstwa. Cieszy się z przyjazdu do Polski, dającej bogate możliwości w tych dziedzinach.

Jest redaktorem magazynu „Il Folio” w tematyce socjologii i ekonomii.

Środowisko sportu samochodowego ma nadzieję, że Stefano Casadio interesuje się również rajdami...

Panu Prezesowi życzymy sukcesów w pracy w Polsce!