Stefano Casadio ma 55 lat. Jest Włochem. Żonaty, dwoje dzieci.
Z wykształcenia humanista ( DEA z historii – Uniwersytet Turyński ), władający pięcioma językami.
Z sektorem motoryzacyjnym związany od 35 lat. Karierę rozpoczynał we Fiacie w Dyrekcji Logistyki, a zakończył w Marketingu, jako Szef Produktu między innymi Fiata 126.
Kariera w Automobiles Peugeot:
1992: Dyrektor Marketingu Peugeot we Włoszech;1995Szef projektu w Dyrekcji Marketingu;1997: Dyrektor filii sprzedaży Peugeot w Chambéry;1998: Szef jakości w filii w Lyonie;1999: Dyrektor filii Peugeot w Genewie;2001: Dyrektor filii Peugeot w Meksyku;2004: Szef Metod Handlowychw Dyrekcji Merketingu we Francji;2005: Dyrektor filii Peugeot na Słowacji.
Zainteresowania: pasjonat historii, muzyki klasycznej, pieszych wycieczek i narciarstwa. Cieszy się z przyjazdu do Polski, dającej bogate możliwości w tych dziedzinach.
Jest redaktorem magazynu „Il Folio” w tematyce socjologii i ekonomii.
Środowisko sportu samochodowego ma nadzieję, że Stefano Casadio interesuje się również rajdami...
Panu Prezesowi życzymy sukcesów w pracy w Polsce!