Oczekiwany od pierwszej prezentacji podczas salonu motoryzacyjnego Tokio 2001,nowy, duży jednoślad gotów jest sprostać wymaganiom miłośników motocykli na całym świecie. Przyciąga oszałamiająco rozwiniętą stylistyką i najnowocześniejszymi, zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi.

B-King to naprawdę jest to! - twierdzili oglądający go miłośnicy motocykli. Wielki, masowo produkowany model, stworzony by zaspokoić najbardziej wyrafinowane wymagania jego posiadaczy.

Napędzany czterocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem, z dwoma wałkami rozrządu, wzorowany jest na legendarnej jednostce napędowej motocykla Hayabusa 1300. B-King ma niezrównany moment obrotowy i przyśpieszenie.

Moc powyżej 170 KM. Znakomicie zaprojektowane podwozie składa się z wielu technologicznie zaawansowanych rozwiązań, łącznie z amortyzatorem skrętu, czujnikiem sprawdzającym stan hamulca przedniego, ABS, promieniową pompą hamulcową oraz promieniowym zaciskiem hamulcowym z przodu. Zawieszenia kół przedniego i tylnego są w pełni regulowane.

Natomiast wymiary opon to z przodu 120/70 ZR17 M/C 58W, a tył 200/50 ZR17 M/C 75W. Wszystkie te cechy służą zwiększeniu zadowolenia motocyklisty z wyjątkowej mocy i osiągów motocykla B-King.B-King to jest to, niezwykły motocykl, gotów dostarczyć niezapomnianych wrażeń z jazdy.Prezentacja ostatecznej wersji produkcyjnej odbędzie się podczas konferencji prasowej Suzuki w Rzymie, 2 lipca 2007. Motocykl trafi do salonów w Polsce i na całym świecie na przełomie sierpnia i września 2007.

Na naszych łamach unikamy zdecydowanie prezentowania haseł reklamowych, ale to nam się wyjątkowo spodobało:Wszystkim, którzy wątpili jak daleko może posunąć się człowiek,Wszystkim, którzy kiedykolwiek odmówili w obawie przed powiedzeniem „tak”,Wszystkim, którzy kiedykolwiek usiłowali powstrzymać marzenia innego człowieka,Wszystkim, którzy twierdzili że czegoś takiego nie da się zrobić,Z dumą przedstawiamy – motocykl koncepcyjny, który stał się rzeczywistością…… Suzuki B-King,który już niebawem wyjedzie na nasze drogi.