Suzuki poinformowało, że zysk netto w okresie od kwietnia do grudnia 2010 roku wzrósł z 15,5 mld do 42,6 mld jenów. Dobre wyniki finansowe są zasługą zwiększonego popytu w Indiach, Indonezji, Pakistanie oraz Tajlandii. Samochody i motocykle marki Suzuki gorzej sprzedawały się w Europie i Ameryce Północnej.

Zysk operacyjny japońskiej marki, specjalizującej się głównie w pojazdach miejskich, wzrósł w pierwszych trzech kwartałach o prawie 86 proc. do 92,5 mld jenów. Obroty zwiększyły się o 8,4 proc. do 1,93 biliona jenów. Tak dobre wyniki finansowe są również efektem wprowadzonego niedawno planu oszczędnościowego.

Marka należąca w 20 proc. do koncernu Volkswagena musi się mieć jednak na baczności. Niezagrożonemu dotąd liderowi rynku indyjskiego (wspólnie ze spółką Maruti) wyrosła silna konkurencja. Toyota, największy producent samochodów na świecie, rozpoczyna w Indiach sprzedaż taniego samochodu klasy kompakt o nazwie Etios – ma on zawojować ten segment rynku.