W Indiach sprzedaż nowych samochodów systematycznie wzrasta. W 2015 r. sprzedano 2,034 mln aut, co oznacza 10 proc. wzrost w porównaniu z 2014 rokiem. Jednak w tym kraju wciąż wielu mieszkańców nie może sobie pozwolić na powiadanie własnego środka transportu.
Tata liczy na sukces swojego nowego crossovera, który prezentuje się znacznie bardziej atrakcyjniej od miejscowych konkurentów. Do napędu zastosowano silniki benzynowe z turbodoładowaniem i wysokoprężne o pojemności skokowej 1.2 l o mocy 110 KM, współpracujące z sześciobiegową przekładnią manualną.
Do jazdy dziennej zastosowano światła diodowe, podobnie jak wykorzystano je do tylnych świateł zespolonych. We wnętrzu znajdziemy 6.5-calowy dotykowy wyświetlacz systemu auto z ośmioma głośnikami i nawigacji satelitarnej.
Nowy crossover trafi do sprzedaży w połowie 2016 r.