Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > Wiadomości > Aktualności > Toyota zdradziła, jakie wersje C-HR są najpopularniejsze. Trafiły na wyprzedaż

Toyota zdradziła, jakie wersje C-HR są najpopularniejsze. Trafiły na wyprzedaż

Nie zaskoczymy was. Nowa Toyota C-HR okazała się ogromnym sukcesem na naszym rynku. Polscy kierowcy uwielbiają tego crossovera. Przez pierwsze 10 miesięcy roku zarejestrowano już tyle auto co przez cały 2023 r. Toyota zdradziła, które wersje są wybierane najczęściej. Sprawdzamy, czy załapały się na wyprzedaż rocznika.

2024 Toyota C-HR PHEV
2024 Toyota C-HR PHEVŹródło: Auto Świat / Mateusz Pokorzyński
  • W 2024 r. na rynku zadebiutowała nowa generacja Toyoty C-HR. Z dużym powodzeniem. Przez 10 miesięcy 2024 r. zarejestrowano mniej więcej tyle aut co w całym 2023 r.
  • Nowy wyprzedażowy cennik Toyoty C-HR otwiera teraz 119 tys. 900 zł
  • Jednak to wcale nie jest najpopularniejsza wersja. Polacy chętniej sięgają po droższą o 30 tys. zł odmianę Style. Ona również trafiła na wyprzedaż rocznika 2024

W Polsce od stycznia do końca października zarejestrowano 11051 egzemplarzy Toyoty C-HR. To mniej więcej tyle co przez cały zeszły rok. Na początku roku sprzedaż napędzała jeszcze poprzednia generacja (1363 szt.), ale później palmę pierwszeństwa przejęła już nowa C-HR, której sprzedaż dobiła do aż 9688 szt.

Przeczytaj także: Dacia Duster - ceny w Polsce. Bierzemy pod lupę najnowszy cennik

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Jaka jest ulubiona Toyota C-HR Polaków?

W przypadku nowej Toyoty C-HR większość nabywców zdecydowała się na ekonomiczny i wydajny napęd o mocy 140 KM (5866 egz.). 3467 aut to samochody z dynamicznym układem 2.0 Hybrid (197 KM), który występuje w wariantach z napędem na przód lub z inteligentnym napędem na cztery koła AWD-i. 355 egzemplarzy do sprzedaży drugiej generacji auta dołożyła najmocniejsza Toyota C-HR Plug-in Hybrid (223 KM), która do oferty dołączyła w drugim kwartale 2024 roku

- dzieli się ciekawostkami Toyota w swoim najnowszym komunikacie. Toyota ma powody do takich zwierzeń. Najwyraźniej chce jeszcze przykręcić śrubę konkurencji i ogłosiła wyprzedaż rocznika. Polacy wcale nie sięgają po bazową wersję wyposażenia. Największym zainteresowaniem cieszy się druga w cenniku wersja Style. W 2024 r. zarejestrowano 3049 Toyot w tej wersji. W standardzie oferuje m.in.:

  • 18-calowe felgi aluminiowe,
  • 12,3-calowy ekran systemu multimedialnego Toyota Smart Connect + z systemem nawigacji dostępnej online i offline,
  • inteligentne wycieraczki z czujnikiem deszczu,
  • inteligentny kluczyk, przednie i tylne czujniki parkowania,
  • podgrzewane fotele przednie,
  • automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne,
  • elektrycznie składane lusterka zewnętrzne z funkcją oświetlania przestrzeni wokół pojazdu,
  • podgrzewana kierownica,
  • indukcyjna ładowarka,
  • system dodatkowego nastrojowego oświetlenia wnętrza diodami LED,
  • port USB-C w drugim rzędzie siedzeń

Toyota C-HR w wersji Style na wyprzedaży rocznika 2024 kosztuje teraz 149 tys. 600 zł.

A ile kosztuje najtańsza Toyota C-HR?

Trochę mniejszym (2904 rejestracje) zainteresowaniem cieszy się bazowa Toyota C-HR w wydaniu Style. W promocji jej ceny startują od 119 tys. 900 zł. Oferuje w standardzie:

  • 17-calowe felgi aluminiowe, lampy przednie i tylne w technologii LED,
  • kamerę cofania, automatyczną klimatyzację dwustrefową,
  • system automatycznych klamek zewnętrznych przednich i tylnych, system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym wyświetlaczem,
  • 6 głośników, inteligentnego asystenta głosowego,
  • interfejsy Apple CarPlay i Android Auto.

Przeczytaj także: O oponach bez powietrza słyszymy od lat, a wciąż nie można ich kupić

Toyota C-HR
Toyota C-HRŹródło: Toyota

Wiele osób sięga też po najwyższe wersje wyposażenia

W Comfort i Style obracamy się wokół względnie przystępnych cen. Za Toyotę C-HR można zapłacić jednak znacznie więcej i jest wiele osób, które się na to chętnie decyduje. Bogato wyposażona odmiana Executive startuje od 160 tys. 400 zł, a sięgnęło po nią już 1812 osób.

Z kolei ceny, dostępnej tylko w mocniejszej hybrydzie i plug-inie, wersji GR SPORT zaczynają się od 184 tys. 100 zł. Wybrało ją 618 nabywców. Sporym wzięciem cieszyły się też premierowe i limitowane edycje Executive Premiere Edition oraz GR SPORT Premiere Edition. Zarejestrowano ich odpowiednio 734 i 571 sztuk. Jeśli ktoś jest taką odmianą zainteresowany, to w salonach zostały same niedobitki w C-HR z wtyczką. Trzeba zapłacić minimum 210 tys. 900 zł.

Powiązane tematy:ToyotaCenyWyprzedażPorady
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków