Niemiecki tuner zmodyfikował turbosprężarkę, układ wydechowy, dokonał niewielkich zmian w elektronice silnika, co pozwoliło zwiększyć moc do 300 KM, a maksymalny moment obrotowy do imponujących 425 Nm. Żądny wrażeń właściciel TT musi na to wyłożyć ok. 5700 euro. Za dodatkową opłatą B&B zainstaluje mocniejsze hamulce z wentylowanymi tarczami o średnicy 322 mm, zmieni koła na 18-calowe, doda spoilery. Na wszystkie elementy silnika i układu jezdnego B&B, jak każdy szanujący się tuner, udziela 12-miesięcznej gwarancji.
TrzysTTa koni od B&B
Audi TT w wydaniu firmy B&B przyspiesza 0-100 km/h w 5,5 s i rozpędza się do 270 km/h. A to za sprawą tuningu 1,8-litrowego turbodoładowanego silnika, któremu fabryka dała (tylko) 225 KM.