.. Do czasu, ponieważ tuner pracuje nad znacznym poprawieniem "zbyt słabych osiągów auta".Obecnie amatorzy powinni zadowolić się: alufelgami 11 J x 20 i 13,5 J x 20 "obutymi" w opony z przodu 285/30, z tyłu 345/25, układem hamulcowym z tarczami o średnicy 405 i 355 mm, obniżonym zawieszeniem oraz wnętrzem wyłożonym skórą i włóknem węglowym.Specjaliści z H&R zabrali się za najnowszy model Volkswagena. Samochód otrzymał zupełnie nowe zawieszenie o sportowych nastawach. W zestawie (ok. 200 euro) są wzmocnione sprężyny dostosowane do charakterystyki fabrycznie montowanych amortyzatorów. Prześwit został obniżony o 30 mm z przodu i 70 mm z tyłu. Oczywiście wszystkie podzespoły zawieszenia mają certyfikat producenta. Już seryjne Volvo XC 90 jest samochodem, obok którego nie można przejść obojętnie. Innego zdania są pracownicy firmy Cobra. Tuner proponuje ekskluzywne i indywidualistyczne akcesoria do najnowszego luksusowego SUV-a szwedzkiej firmy. XC 90 może zostać od zaraz doposażony w elementy tuningu optycznego z polerowanej stali składające się z kompletnego orurowania, chromowanych nakładek na lusterka boczne oraz dwudziestocalowych felg Cobra Sahara o wzornictwie zastrzeżonym przez tunera. Tak upiększone auto toczy się na oponach o rozmiarze 265/45. Cały zestaw tuningowy ma homologację stowarzyszenia TÜV i dwuletnią gwarancję firmy bez limitu kilometrów.
Tuning
Najnowsza wersja Dodge'a Vipera - SRT-10 - wyjechała z warsztatu Startecha. Dziesięciocylindrowy silnik o pojemności 8,3 litra ma standardowe 506 KM.