Druga generacja Fiata Punto w Kragujevac produkowana jest na licencji jako Zastava 10 już od roku 2006. Wstrzymanie produkcji nastąpiło pod koniec zeszłego roku, kiedy Zastavę przejął Fiat. Taśmy produkcyjne stanęły z powodu rekonstrukcji zakładu i przygotowywania produkcji nowych modeli.
Kryzys finansowy spowolnił jednak tempo inwestycji, tak więc Fiat zdecydował się wznowić produkcję Punto. Nowością jest, że auta z serbskiego zakładu przeznaczone będą nie tylko na rodzimy rynek, ale również na rynki zagraniczne. Produkcja ponownie ruszy w marcu, a planowana objętość produkcji wyniesie 15 tysięcy aut rocznie.
Z planu gruntownej rekonstrukcji zakładu nie zrezygnowano, doszło tylko do wydłużenia terminu realizacji. Przedstawiciele Fiata, jak i rząd Serbii uznali, że głęboki kryzys gospodarczy to czynnik, którego nie można było wcześniej przewidzieć. Mniej zadowolone z tego faktu są związki zawodowe serbskiego zakładu, które również są stroną umowy o przekazaniu fabryki pod skrzydła Fiata.
W przyszłości w zakładzie Zastawy powstawać miałby następca modelu Palio oraz mniejszy od Pandy samochód miejski.