Limitowana wersja Lexusa LFA z pakietem Nürburgring Performance to propozycja dla tych klientów japońskiej marki, którzy chcą tym autem jeździć po torach wyścigowych. Producent wprowadził szereg modyfikacji, które mają z samochodu wydobyć cały drzemiący w nim potencjał.

Japońskich inżynierowie skoncentrowali się na dopracowaniu aerodynamiki. Nadwozie Lexusa LFA zmodyfikowano tak, aby opływające je powietrze wytwarzało jeszcze większą siłę dociskową. Lepsza przyczepność na torze z pewnością się przyda - 570-konne coupé zapewnia bowiem nieziemskie osiągi: od zera do „setki” rozpędza się w 3,7 s, a jego prędkość maksymalna to 325 km/h.

Eksluzywna marka Toyoty milczy na razie na temat cen. Zwykła wersja Lexusa LFA, której produkcję ograniczono do 500 sztuk, kosztuje 375 tys. euro (ok. 1,5 mln zł). Wszystkie egzemplarze znalazły już swoich nabywców, 50 osób które czeka na odbiór samochodu może się jeszcze zdecydować na pakiet Nürburgring Performance.