Wyposażony w sportowe zawieszenie samochód może poruszać się znacznie zwinniej i dynamiczniej niż przy zastosowaniu seryjnego. Prześwit zredukowano przez obniżenie zawieszenia o 35 mm z przodu i 30 z tyłu. Nowe, modyfikowane sprężyny nadają się do montażu wraz z seryjnymi amortyzatorami i mogą być stosowane ze wszystkimi wersjami silnikowymi dostępnymi w aucie. Koszt: 164 euro. Tuner może też zaoferować specjalne aluminiowe podkładki dystansowe w cenie odpowiednio: 10-milimetrowe - 53 euro za sztukę i 129 euro za 6-centymetrowy dystans. Wszystkie części wchodzące w skład zawieszenia, oferowane przez H&R mają właściwy certyfikat. Zainteresowani mogą zajrzeć na stronę internetową: www.hr-spezialfedern.de.
Zwinność oraz osiągi
Specjaliści z H&R zabrali się za Fiestę, najnowszy model Forda, a konkretniej za jej zawieszenie. Postanowili uatrakcyjnić auto tak, aby dostarczało właścicielowi więcej satysfakcji z jazdy.