W tekście i zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

BMW iX xDrive40 – niebanalna stylistyka

Na tle konkurencji SUV BMW wyróżnia się potężnymi "nerkami" pełniącymi funkcję atrapy chłodnicy, które nadają autu masywności. Z kolei efektowne przetłoczenia w zderzaku oraz wąskie reflektory dbają o sportowy wizerunek. W przestronnym wnętrzu wykończonym materiałami najwyższej jakości dominują dotykowe ekrany oraz świetnie leżąca w dłoniach sportowa kierownica. Całość sprawia wyjątkowo nowoczesne, a jednocześnie eleganckie wrażenie. Plusem pojazdu jest również bagażnik o pojemności aż 510-1750 l.

Sprawdź ofertę

BMW iX – zawsze z mocnym napędem

Do wyboru są trzy wersje mocy. W BMW iX xDrive40 do dyspozycji jest 325 KM oraz 630 Nm momentu obrotowego. Auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,1 sekundy. W iX xDrive50 to 523 KM i 765 Nm. Po naładowaniu baterii zasięg elektryczny w tej wersji napędowej będzie największy. iX xDrive50 osiąga "setkę" w 4,6 sekundy. W topowym iX M60 napęd generuje aż 540 KM, a moment obrotowy wynosi 1015 Nm. Przyspieszanie od 0 do 100 km/h trwa nawet 3,8 sekundy. W tym aucie prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.

Sprawdź ofertę

BMW iX xDrive40 – godny podziwu zasięg

Niezależnie od wybranej wersji silnikowej kierowca może liczyć na zasięg, który wystarczy nie tylko do jazdy po mieście, lecz także na dalekie podróże. W bazowej odmianie iX xDrive40 baterie mają pojemność 70 kWh (netto), co przy zużyciu energii na poziomie 19,6-20,9 kWh/100 km wystarczy na pokonanie 398-422 km. W pozostałych wersjach są baterie o pojemności 105,2 kWh. Zużycie prądu w słabszej wynosi 20,7-21,5 kWh/100 km, a zasięg to 587-607 km. BMW iX M60 zużywa średnio 22,5-24,5 kWh/100 km i przejedzie maksymalnie 502-549 km. Naładowanie baterii zakresie 0-80 proc. trwa tylko 34-39 min.

Sprawdź ofertę