W tekście i zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

BMW M3 Touring – dynamiczne także, gdy stoi

W M3 Touring na pierwszy plan wysuwa się rasowa stylistyka. Z przodu dominują charakterystyczne, potężne "nerki" zwieńczone po bokach dużymi wlotami powietrza i efektownymi przetłoczeniami w zderzaku. Natomiast z tyłu na pierwszy plan wysuwają się cztery końcówki układu wydechowego wyrastające z masywnego dyfuzora. Z kolei nad klapą bagażnika nie mogło zabraknąć spoilera.

Sprawdź

BMW M3 Touring – wnętrze też na sportowo

To prawdziwie sportowa maszyna, a zatem we wnętrzu nie mogło zabraknąć kubełkowych foteli (w opcji są karbonowe). Atutem części pasażerskiej może być również rasowe, dwukolorowe wykończenie oraz dodatki w postaci czerwonego przycisku uruchamiana silnika czy aluminiowych pedałów. Efektownie prezentuje się także dźwignia automatycznej skrzyni biegów (zarezerwowana dla BMW M), a prowadzący ma przed sobą sportową kierownicę. Elegancki charakter to z kolei zasługa skórzanej tapicerki.

Sprawdź

BMW M3 Touring – torowa bestia

BMW M3 Touring z jednej strony jest rodzinnym kombi z bagażnikiem o pojemności 500-1510 l i z relingami, które umożliwiają montaż dachowego boksu, a z drugiej może być idealnym pojazdem do sportowej jazdy na torze. Pracujący pod maską 6-cylindrowy silnik benzynowy generuje 510 KM oraz 650 Nm, a moment obrotowy dociera do wszystkich kół za pośrednictwem 8-stopniowej, automatycznej skrzyni. Tak skonfigurowane BMW M3 Touring rozpędza się od 0 do 100 km/h po 3,6 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h, jednak po dokupieniu pakietu M Driver wzrasta do 280 km/h.

Sprawdź