Dacia Jogger – zgrabne nadwozie

W tym przypadku połączenie cech aż trzech rodzajów nadwozi udało się nad wyraz dobrze. Dzięki odpowiednim proporcjom auto prezentuje się zgrabnie, a wąskie reflektory w połączeniu z dużym wlotem powietrza w zderzaku sprawiają, że w stylistyce wyczuwa się sportową nutę. Z kolei wydatne błotniki nadają autu masywności, a czarne plastikowe nakładki na nadkolach odpowiadają za terenowy wizerunek Joggera. Imponujący jest także prześwit (aż 200 mm), więc pokonywanie szutrowych dróg i krawężników nie jest zbyt wymagającym wyzwaniem.

Sprawdź ofertę

Dacia Jogger – prawdziwy przyjaciel rodziny

Sprytnie zaprojektowano również wnętrze Dacii Jogger o długości 4547 mm. Część pasażerska oferuje mnóstwo przestrzeni zarówno na wysokości kolan, jak i nad głowami. Poza tym samochodem może podróżować nawet 7 osób, bo za dopłatą dostępny jest trzeci rząd siedzeń. Imponujące okazują się także możliwości transportowe. W przypadku pięciomiejscowej odmiany bagażnik mieści 708-1819 l, natomiast w siedmiomiejscowej wersji 160-1807 l lub 595-1807 l, jeżeli fotele ostatniego rzędu zostaną wyjęte, a nie złożone (ich usunięcie okazuje się bardzo łatwe).

Sprawdź ofertę

Dacia Jogger – na benzynę lub na gaz

Dacia Jogger dostępna jest w Polsce z dwoma trzycylindrowymi benzyniakami 1.0 o mocy 100 lub 110 KM. W pierwszej postaci w jednostce wykorzystano wielopunktowy wtrysk paliwa, a w mocniejszej wersji – wtrysk bezpośredni. W bazowej odmianie dodatkowym atutem zapewniającym niskie koszty użytkowania jest instalowana seryjnie instalacja LPG. Kierowcy, którzy na pierwszym miejscu stawiają dynamikę, zainteresują się z pewnością 110-konnym Joggerem, który 100 km/h osiąga już po 10,5 s. W obu wersjach z silnikami współpracuje 6-stopniowa, ręczna skrzynia biegów.

Sprawdź ofertę

Dacia Jogger – komfort na najwyższym poziomie

Jeżeli podczas wybierania samochodu priorytetem jest dla ciebie komfort jazdy, to Dacia Jogger będzie z pewnością dobrym wyborem. W pierwszej kolejności za wygodę w trakcie podróżowania odpowiadają optymalnie wyprofilowane siedzenia – świetnie podpierają z boku, a po długiej trasie nie odczuwa się nawet najmniejszego bólu pleców czy zmęczenia. Drugi czynnik to dopracowane zawieszenie, które perfekcyjnie tłumi wszelkie niedoskonałości nawierzchni i, co ważne, nie jest zbyt miękkie, a zatem auto nie przechyla się nadmiernie podczas dynamicznego pokonywania zakrętów.

Sprawdź ofertę