W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Nowy Renault Captur – wyrazisty wygląd

Zmodernizowany Renault Captur na nadwoziu nie ma już krągłości, lecz ostre linie. Z przodu dominują liczne załamania na zderzaku oraz na masce. Do tego dochodzi nietypowy kształt dziennych świateł, a poziomą orientację przodu wyznaczają wąskie reflektory połączone pasem atrapy chłodnicy. Z tyłu odnowionego crossovera również są futurystycznie wyglądające przetłoczenia, ale tę część pojazdu zdominowały duże lampy. Ich kształt sprawia, że samochód bez trudu odróżnimy od konkurencyjnych modeli.

Umów jazdę próbną

Nowy Renault Captur – awangardowe i funkcjonalne wnętrze

Deskę rozdzielczą pojazdu tworzą dwa ekrany – na 10,3-calowym przed kierowcą eksponowane są cyfrowe wskaźniki, a centralny o przekątnej 10,4 cala służy do obsługi urządzeń pokładowych. Najważniejsze funkcje można aktywować także tradycyjnymi przyciskami. Auto ma asymetrycznie składaną tylną kanapę, która można także przesuwać w zakresie 16 cm. W zależności od ustawienia kanapy kufer ma pojemność 422-1275 l.

Umów jazdę próbną

Nowy Renault Captur – kilka wersji silnikowych

Gama silnikowa startuje od benzyniaka 1.0 TCe o mocy 91 KM lub 100 KM. W tej drugiej postaci standardem jest fabryczna instalacja LPG. W ofercie są jeszcze dwie miękkie hybrydy 1.3 TCe generujące 140 KM lub 158 KM oraz klasyczna hybryda, której system produkuje 145 KM. W układzie napędowym hybrydy wykorzystano benzynowy silnik o mocy 94 KM oraz dwie elektryczne jednostki produkujące 49 KM oraz 20 KM. Słabsza z nich pełni rolę rozrusznika-alternatora.

Umów jazdę próbną