W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Nowy Renault Captur – wyrazisty wygląd
Zmodernizowany Renault Captur na nadwoziu nie ma już krągłości, lecz ostre linie. Z przodu dominują liczne załamania na zderzaku oraz na masce. Do tego dochodzi nietypowy kształt dziennych świateł, a poziomą orientację przodu wyznaczają wąskie reflektory połączone pasem atrapy chłodnicy. Z tyłu odnowionego crossovera również są futurystycznie wyglądające przetłoczenia, ale tę część pojazdu zdominowały duże lampy. Ich kształt sprawia, że samochód bez trudu odróżnimy od konkurencyjnych modeli.
Nowy Renault Captur – awangardowe i funkcjonalne wnętrze
Deskę rozdzielczą pojazdu tworzą dwa ekrany – na 10,3-calowym przed kierowcą eksponowane są cyfrowe wskaźniki, a centralny o przekątnej 10,4 cala służy do obsługi urządzeń pokładowych. Najważniejsze funkcje można aktywować także tradycyjnymi przyciskami. Auto ma asymetrycznie składaną tylną kanapę, która można także przesuwać w zakresie 16 cm. W zależności od ustawienia kanapy kufer ma pojemność 422-1275 l.
Nowy Renault Captur – kilka wersji silnikowych
Gama silnikowa startuje od benzyniaka 1.0 TCe o mocy 91 KM lub 100 KM. W tej drugiej postaci standardem jest fabryczna instalacja LPG. W ofercie są jeszcze dwie miękkie hybrydy 1.3 TCe generujące 140 KM lub 158 KM oraz klasyczna hybryda, której system produkuje 145 KM. W układzie napędowym hybrydy wykorzystano benzynowy silnik o mocy 94 KM oraz dwie elektryczne jednostki produkujące 49 KM oraz 20 KM. Słabsza z nich pełni rolę rozrusznika-alternatora.