Mitsubishi Space Star – miasto to jego żywioł
Zakorkowane ulice czy ciasne luki parkingowe to miejsca, w których najbardziej docenimy walory Mitsubishi Space Stara. Nadwozie o długości 3845 mm i średnica zawracania wynosząca 9,2 m sprawiają, że nikt nie będzie miał trudności w poruszaniu się po zatłoczonych aglomeracjach. Ponadto model po liftingu zyskał wyrazistą, wręcz sportową stylistykę, dzięki której wyróżnia się na tle rynkowej konkurencji. Sylwetkę ożywiają dodatkowo lakiery o jaskrawej kolorystyce oraz efektownie wyglądające aluminiowe felgi.
Mitsubishi Space Star – tylko nie mówcie o nim mały
Mały, wielki wóz chciałoby się powiedzieć. Gdy zajmiemy miejsce na wygodnych fotelach japońskiego malucha. To niewiarygodne, jak dużo przestrzeni można wygospodarować w samochodzie o tak krótkim nadwoziu. Zarówno w pierwszym, jak i w drugim rzędzie siedzeń dorosłe osoby będą czuły się w pełni swobodnie – miejsca nie brakuje ani na wysokości kolan, ani nad głowami nawet wtedy, gdy autem jadą jeden za drugim wysocy pasażerowie. Do tego dochodzi walor w postaci bagażnika o pojemności 235 l. To wielkość, która w zupełności wystarczy na więcej niż tylko cotygodniowe zakupy dla całej rodziny.
Mitsubishi Space Star – jeden silnik, ale za to jaki…
Liczby nie oddają prawdziwego temperamentu jednostki napędowej Space Stara. Co z tego, że przyspieszenie do "setki" trwa 14,1 s, skoro subiektywnie ma się wrażenie lepszej dynamiki. Po mocnym wciśnięciu pedału gazu silnik sprawnie wkręca się na obroty, a samochód sprawnie zwiększa prędkość. Dobrze spisuje się nie tylko podczas jazdy w mieście, lecz także w trakcie podróżowania trasą. Istotną zaletą pojazdu jest też niskie spalanie, które średnio wynosi tylko 4,9 l/100 km. Z silnikiem współpracuje 5-biegowa, manualna skrzynia lub bezstopniowa przekładnia, która poprawia komfort prowadzenia.
Mitsubishi Space Star – komfort bez wyrzeczeń
Niezależnie, jak bardzo zniszczona jest droga, po której jedzie się Mitsubishi Space Starem, pewne jest, że pasażerowie nie odczują oznak dyskomfortu spowodowanego niewłaściwym resorowaniem. To oczywiście zasługa zawieszenia, które odpowiednio tłumi wszelkie nierówności nawierzchni. Nieważne również czy droga jest prosta, czy kręta, bowiem samochód w każdych warunkach zachowuje się wyjątkowo stabilnie i zawsze utrzymuje kierunek obrany przez prowadzącego.