W tekście i zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Land Rover Defender 90 – najkrótsze wydanie

Land Rover Defender 90 to jedyna odmiana brytyjskiej terenówki z trzydrzwiowym nadwoziem i tylko w tej postaci samochód ma długość poniżej 5 m (4583 mm). Do napędu przewidziano czterocylindrowy silnik benzynowy o mocy 300 KM, miękką hybrydę (R6) generującą 400 KM lub 525-konny motor V8, który 100 km.h uzyskuje po 5,2 s. Diesle (wszystkie R6) produkują: 200 KM, 250 KM bądź 300 KM. Dzielność terenowa to nie tylko zasługa napędu 4x4, lecz także kątów najścia/rampowego/zejścia o wartości nawet 38/31/40 stopni. Maksymalna głębokość brodzenia to 900 mm.

Sprawdź cenę

Land Rover Defender 110 – praktyczność w standardzie

Pośredni wariant jest terenową propozycją dla rodziny. To zasługa dobrej przestronności i bagażnika o pojemności 857-1946 l. W przedzieraniu się przez bezdroża pomaga napęd 4x4 i kąty natarcia/rampowy/zejścia o wartości 38/28/40 stopni (wersja Off-Road). W gamie silnikowej znajdziemy benzyniaki (300-525 KM), diesle (200-300 KM) oraz hybrydę plug-in, której układ generuje 404 KM. W tej postaci samochód ma na pokładzie akumulatory o pojemności netto 15,4 kWh. Po naładowaniu ich na 100 proc. w trybie elektrycznym można przejechać 43 km.

Sprawdź cenę

Land Rover Defender 130 – siedem osób i w teren…

To propozycja dla kierowców, którzy często podróżują z dodatkowymi pasażerami – na pokładzie przewidziano miejsce dla siedmiu osób. W terenie pomaga nie tylko napęd 4x4, lecz także system Terrain Response, który dobiera odpowiednie ustawienia układu napędowego, zawieszenia i kontroli trakcji w zależności od rodzaju nawierzchni. Pomocą służą też blokady centralnego i tylnego dyferencjału i reduktor. Do napędu przewidziano benzyniaki o mocy 300 KM lub 400 KM i diesle generujące 250 KM bądź 300 KM.

Sprawdź cenę