Odświeżone BMW iX3 otrzymało bardziej współczesny wizerunek. Przód i tył SUV-a upodobniono do nowych modeli marki - pojawiły się węższe reflektory z przodu i nowa atrapa chłodnicy. Zmienione są także tylne światła. Ponadto w standardzie znalazły się adaptacyjne światła LED, w opcji zaś - laserowe.
BMW iX3 po liftingu - pakiet M Sport w standardzie
BMW iX3 po liftingu ma także bardziej sportowy charakter - wyposażone jest teraz standardowo w opracowany specjalnie do tego modelu pakiet sportowy M z ostrzejszymi w wyrazie zderzakami i imitacją dyfuzora. Nowy model otrzymał także ciekawe 19- lub 20-calowe felgi.
Model iX3 dostał także nowe wnętrze, przypominające to np. z nowej serii 3. Mamy teraz: węższe nawiewy, cyfrowe zegary, duży, nawet 12,5-calowy ekran, aktualne oprogramowanie systemu infotainment. W standardzie otrzymamy także sportowe fotele oraz najnowsze wersje systemów bezpieczeństwa marki.
BMW iX3 po liftingu - 286 KM i szybkie ładowanie 150 kW
Nowe BMW iX3 napędzane jest przez BMW eDrive piątej generacji - elektryczny silnik o mocy 286 KM i momencie obrotowym 400 Nm zasilany z akumulatora o pojemności 80 kWh. Zestaw ten pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w 6,8 sekundy oraz prędkość maksymalną 180 km/h. Zasięg nowego modelu wynosi do ok. 460 km (wg WLTP).
BMW iX3 wyposażone jest w możliwość ładowania prądem o mocy do 150 kW, co pozwala na zapełnienie jego akumulatora od 10 do 80 proc. w 32 minuty. Uzupełnienie zasięgu na kolejne 100 km zająć ma ok. 10 minut. Ładowanie z wallboxa o mocy 11 kW potrwa ok. 7,5 godziny.
Nowe BMW iX3 będzie produkowane od września 2021 r. w chińskich zakładach produkcyjnych w Shenyang. Bazowa cena tego modelu na rynek niemiecki to 67 300 euro, co w przeliczeniu daje ok. 308 000 zł. Polskie ceny BMW iX3 nie są jeszcze znane.