Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat BMW iX3

BMW iX3

Przejechaliśmy 100 tys. km BMW iX3, żeby sprawdzić, jak zniesie to jego akumulator. Już mamy raport
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km BMW iX3, żeby sprawdzić, jak zniesie to jego akumulator. Już mamy raport

Wolniej jedziesz, szybciej dojedziesz. Tak się jeździ takim elektrykiem, jak BMW iX3
Testy

Wolniej jedziesz, szybciej dojedziesz. Tak się jeździ takim elektrykiem, jak BMW iX3

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
BMW iX3 — wygląda jak normalny SUV, a jak jeździ?
Testy

BMW iX3 — wygląda jak normalny SUV, a jak jeździ?

Wiele aut elektrycznych szokuje wyglądem nadwozia oraz rozwiązaniami, jakie znajdziemy w kabinie. Wszak, trzeba jakoś pokazać, że mamy doczynienia z nowoczesnym autem, które wyróżnia się spośród innych aut rodzajem napędu. Jednak w przypadku BMW iX3 mamy auto, które zostało zaprojektowane jako auto z klasycznymi silnikami, jednak po fabrycznej konwersji układu napędowego. Jak to wyszło? Zdradzę — zaskakująco dobrze.

BMW iX3 - wygląda jak normalny SUV, a jak jeździ?
Testy

BMW iX3 - wygląda jak normalny SUV, a jak jeździ?

Wiele aut elektrycznych szokuje wyglądem nadwozia oraz rozwiązaniami, jakie znajdziemy w kabinie. Wszak, trzeba jakoś pokazać, że mamy doczynienia z nowoczesnym autem, które wyróżnia się spośród innych aut rodzajem napędu. Jednak w przypadku BMW iX3 mamy auto, które zostało zaprojektowane jako auto z klasycznymi silnikami, jednak po fabrycznej konwersji układu napędowego. Jak to wyszło? Zdradzę — zaskakująco dobrze.

Samochody elektryczne w abonamencie – tańsze niż spalinowe
Wiadomości

Samochody elektryczne w abonamencie – tańsze niż spalinowe

Hybrydowe Toyota Camry i Peugeot 508 czy Volkswagen Passat z dieslem droższe od Tesli 3. Okazuje się, że po uwzględnieniu rządowych dotacji samochody elektryczne stają się bardziej przystępne cenowo dla przedsiębiorców korzystających z długoterminowego wynajmu.

BMW iX3 po liftingu - teraz bardziej sportowe
Premiery

BMW iX3 po liftingu - teraz bardziej sportowe

Nowe BMW iX3 oficjalnie zadebiutowało. Zmiany, którym je poddano, upodobniło je do aktualnych modeli marki z Monachium i dodały sportowego charakteru. Największe modyfikacje zaszły we wnętrzu auta.

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
BMW iX, serii 3 i 5 - elektryfikacja nabiera tempa w 2021 r.
Aktualności

BMW iX, serii 3 i 5 - elektryfikacja nabiera tempa w 2021 r.

Najwyższy czas na nadrabianie sporych zaległości w elektryfikacji samochodów BMW. Już od marca w salonach bawarskiej marki pojawią się kolejne cztery nowe hybrydy plug-in serii 3 i 5. Na jedną z najważniejszych nowości, czyli BMW iX, poczekamy jednak do końca tego roku. Johann Kistler, odpowiedzialny w koncernie za nowe elektryczne BMW iX, zdradził kolejne szczegóły odnośnie elektrycznego SUV-a.

BMW iX3 – zwyczajnie niezwyczajne
Testy i prezentacje

BMW iX3 – zwyczajnie niezwyczajne

Wprowadzając BMW iX3 monachijczycy udowadniają, że nowoczesny samochód wcale nie musi być rewolucyjny. Bawarski E-SUV BMW chce być modny i nowoczesny, ale jednocześnie opiera się na wypróbowanym i przetestowanym modelu podstawowym, który wywodzi się jeszcze z generacji aut napędzanych wyłącznie spalinowymi silnikami – i to akurat bardzo dobrze.

BMW iX3 - elektryczny SUV z „oscarowym” dźwiękiem
Premiery

BMW iX3 - elektryczny SUV z „oscarowym” dźwiękiem

BMW zaprezentowało oficjalnie swojego elektrycznego SUV-a. Model iX3 będzie rywalem Mercedesa EQC i Audi e-tron. Auto przejedzie na jednym ładowaniu do 460 km. Będzie to też pierwsze BMW produkowane wyłącznie w Chinach.

Coraz więcej SUV-ów z napędem elektrycznym
Premiery

Coraz więcej SUV-ów z napędem elektrycznym

Duże marże i normy emisji CO2 sprawiają, że elektryczne SUV-y mogą okazać się idealnym rozwiązaniem na przyszłość.

Nowości BMW w 2020 r.
Premiery

Nowości BMW w 2020 r.

BMW umiejętnie stawia czoła kryzysowi na rynku motoryzacyjnym i spokojnie patrzy w przyszłość, do której dobrze się przygotowuje. Oto spodziewane w tym roku premierowe modele – od sportowego Mini po stylową serię 4 Gran Coupé.

BMW iX3 - nawet 440 km zasięgu i nowoczesne baterie
Aktualności

BMW iX3 - nawet 440 km zasięgu i nowoczesne baterie

Już niebawem, bo w przyszłym roku, BMW rozpocznie produkcję elektrycznego SUV-a iX3. Znany już jest nie tylko wygląd samochodu, ale także pierwsze dane techniczne. Elektrycznym autem pokonamy nawet więcej niż 440 km według WLTP.

Czy BMW zrezygnuje z diesli? Rozmawialiśmy z Członkiem Zarządu BMW, Pieterem Notą, o bliskiej przyszłości firmy
Aktualności

Czy BMW zrezygnuje z diesli? Rozmawialiśmy z Członkiem Zarządu BMW, Pieterem Notą, o bliskiej przyszłości firmy

Jaki rodzaj silników będą miały modele BMW w najbliższej dekadzie? Kiedy pojawi się w sprzedaży duży, w pełni elektryczny model BMW? Czy nowa seria 1 z przednim napędem została entuzjastycznie przyjęta przez dotychczasowych klientów? O tych i innych kwestiach przyszłości BMW mieliśmy okazję porozmawiać z Pieterem Notą, Członkiem Zarządu BMW ds. Sprzedaży i Marketingu.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.