Kabina Nissana Terranaut została zaprojektowana tak, by zapewnić przestrzeń trzem osobom - kierowcy, pasażerowi oraz, w tylnej części auta, osobie obsługującej stanowisko naukowe w którego składzie jest bogato wyposażona konsola komputerowa oraz centrum komunikacji i koordynacji prac. Dlatego też Terranaut może z powodzeniem być wykorzystane jako ruchome laboratorium.

Aby odpowiednio zagospodarować przestrzeń laboratorium w kabinie, karoseria po stronie pasażera jest wyposażona tylko w jedne drzwi, podczas gdy na przeciwległej stronie do dyspozycji są dwuskrzydłowe drzwi o przeciwsobnym ustawieniu. Pomiędzy skrzydłami nie ma słupka B. Dzięki takiemu rozwiązaniu dostęp do wnętrza jest dużo łatwiejszy.

Na dziewiętnastocalowe felgi założone są opony Goodyear, specjalnie przygotowane przez tę firmę na potrzeby modelu Terranaut. Są odporne na przebicia, zachowują się jak konwencjonalne opony na drogach asfaltowych, ale po zmianie ciśnienia przekształcają się w wyśmienite opony off-roadowe.

Wewnątrz pojazdu, sferyczna przestrzeń laboratorium dominuje nad centralną jego częścią, poczynając od linii za oparciami przednich foteli. Pojedynczy fotel obrotowy został zintegrowany z konsoletą komputera i usytuowano go pod szklaną kopułą, gwarantując zajmującemu w nim miejsce naukowcowi panoramiczny widok 360 stopni.

Z kolei model Pivo to przeciwległy biegun wyzwań, sprawdzający potencjał elektrycznych pojazdów w miejskim środowisku. Auto napędzane jest przygotowanym przez Nissana silnikiem elektrycznym Super Motor, zasilanym z wysoko wydajnego zespołu akumulatorów litowo-jonowych.

Mimo zaledwie 2.700 mm długości od zderzaka do zderzaka, Pivo gwarantuje komfortową przestrzeń dla trzech osób. Kierowca ulokowany jest centralnie, nieco przed dwojgiem pasażerów, których miejsca przesunięto ku tyłowi pojazdu. Dzięki niewielkiej szerokości 1.600 mm, Pivo jest zwrotny i może być zaparkowany niemal w dowolnym miejscu na ulicy.

Ale najmocniejszym punktem Pivo jest to, co sugeruje jego nazwa (pivot - obrót). Dzięki możliwości wykonania w miejscu zwrotu o 360 stopni, nie trzeba będzie tym samochodem zawracać. Można wjechać na miejsce parkingowe przodem, a następnie obrócić auto i wyjechać z niego także przodem.

Karoseria swym kształtem przypominająca jajko, ma także inne zalety. Wysokie, elektrycznie otwierane drzwi zapewniają komfortowy dostęp do wnętrza. Przejrzyste słupki oraz system monitoringu Nissan's Around View Monitor eliminują praktycznie jakiekolwiek martwe pole.

Zewnętrzne kamery zamontowane na słupkach A przekazują obraz otoczenia samochodu do monitorów zamontowanych wewnątrz na tych słupkach, przekształcając je w wirtualne okna. Pozostałe kamery zainstalowane są z przodu i z tyłu oraz po bokach auta, pozwalając na wygenerowanie obrazu pokrywającego całą przestrzeń wokół. Innowacyjny proces obróbki obrazu pozwala przekształcić dane dostarczane z kamer w jeden widok "z lotu ptaka".

Na stoisku Nissana będzie można również obejrzeć wszystkie sześć modeli marki, jakie zadebiutowały w ubiegłym roku: Murano, 350Z roadster, Pathfinder, Navara King i Double Cab oraz Micra C+C. Zaprezentowany zostanie także Nissan Note, nowe kompaktowe auto rodzinne, które niebawem pojawi się w sieci sprzedaży Nissana.