- SUV MG HS to bardzo popularny samochód w Polsce. Ostatnio zaznacza swoją obecność w czołówkach rankingów sprzedaży
- Do tej pory był dostępny w wersji benzynowej lub jako hybryda typu plug-in. W lipcu do oferty dołączy klasyczna hybryda
- MG HS Hybrid+ ma zużywać 5,5 l na 100 km wg WLTP i przyspieszać od 0 do 100 km na godz. w 7,9 s
- Wyjściowa cena to 128 tys. 900 zł. SUV od razu dostępny jest w promocji
MG to brytyjska marka, która oczywiście należy teraz do Chińczyków i która rozpycha się w Polsce coraz śmielej. W przeciwieństwie do innych chińskich producentów nie jest tak obca. Każdy kto był ostatnio na południu Europy na pewno natknął się na SUV-y MG. Np. w Hiszpanii MG jest powszechnym widokiem już od jakiegoś czasu. Także w Polsce SUV-y ZS i HS widać już na ulicach.
Nowa wersja silnikowa MG HS w Polsce. To klasyczna hybryda
MG HS to spory i rodzinny SUV. Mierzy 4655 mm długości, 1890 mm szerokości i 1664 mm wysokości. Rozstaw osi przekłada się na bardzo przestronną tylną kanapę. Bagażnik pomieści 507 l. Po złożeniu tylnej kanapy zwiększy się do 1484 l. Do tej pory dostępny był w Polsce z klasycznym silnikiem benzynowym 1.5T (to ta wersja robi liczby) oraz jako hybryda plug-in.
Teraz w ofercie pojawi się MG HS Hybrid+, a więc klasyczna pełna hybryda. Upraszczając "taka jak w Toyocie", a więc bez wtyczki. Jak to działa?
Sercem nowego MG HS w wersji Hybrid+ jest nowoczesny układ hybrydowy, który zapewnia niskie zużycie paliwa – zaledwie 5,5 l/100 km – oraz płynne i dynamiczne prowadzenie zarówno w mieście, jak i w trasie. Wysoce wydajny układ napędowy nowego MG HS składa się z dedykowanego hybrydowego silnika benzynowego 1.5T (140KM), współpracującego z mocnym silnikiem elektrycznym (146 kW), generatorem pokładowym i akumulatorem o dużej pojemności 1,8 kWh
- tłumaczy producent i deklaruje łączną moc na poziomie 224 KM. Hybrydowy MG HS ma się rozpędzać od 0 do 100 km na godz. w 7,9 s. Moc przekazywana na koła jest dzięki 2-biegowej automatycznej przekładni, którą po raz pierwszy zastosowano w MG HS Plug-in Hybrid.
Ile kosztuje MG HS Hybrid+? Na start sprzedaży promocja
Do Polski MG HS Hybrid+ przyjedzie już w lipcu. Na początek przygotowano dwa cenniki: regularny i promocyjny. Samochód będzie dostępny w dwóch wersjach wyposażenia.
MG HS 1.5T Hybrid+ | cena promocyjna | cena katalogowa |
---|---|---|
EXCITE | 128 tys. 900 zł | 137 tys. 900 zł |
EXCLUSIVE | 139 tys. 900 zł | 148 tys. 900 zł |
W co może być wyposażony MG HS Hybrid+? To m.in.:
- dwa 12,3-calowe wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości
- system multimedialny z usługami nawigacji na żywo, w tym pogodą, aktualizacjami ruchu drogowego na żywo i łącznością ze smartfonem za pośrednictwem Android Auto i Apple CarPlay,
- kamera 360 z wizualizacją pojazdu i jego otoczenia w czasie rzeczywistym
- bezprzewodowe ładowanie smartfonów
- automatyczne reflektory LED z funkcją „follow me home”
- tylne czujniki parkowania,
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka,
- bezkluczykowy dostęp,
- wycieraczki z czujnikiem deszczu,
- tempomat
- elektryczny hamulec postojowy z funkcją „auto hold”
- aktywne hamowanie awaryjne z wykrywaniem pieszych i rowerzystów,
- asystent pasa ruchu z funkcją ostrzegania o jego niezamierzonej zmianie,
- system monitorowania martwego pola z asystentem zmiany pasa, a także ostrzeżenia o kolizji z przodu, ruchu poprzecznym z tyłu, otwartych drzwiach oraz zmęczeniu kierowcy.