We wnętrzu samochodu nikogo nie powinna już dziwić estetyka, precyzja i jakość z jakimi zostały wykonane detale. Trzy rzędy siedzeń zamontowano w układzie "teatralnym", w celu ułatwienia obserwacji otoczenia podróżującym. Drugi i trzeci rząd można bezproblemowo złożyć, dzięki czemu będzie dostępna płaska powierzchnia ładunkowa o pojemności nawet do 1775,5 litrów. Zespół napędowy 4x4 oraz silniki i rozstaw osi pozostały identyczne jak w Grand Cherokee. Zmianie uległa jedynie długość nadwozia (37mm dłuższa).

Na polskim rynku samochód będzie dostępny w dwóch wersjach silnikowych. Pierwsza to 3,0 litrowa jednostka wysokoprężna nowej generacji zbudowana przez DaimlerChrysler. Zastosowano w niej wysokociśnieniowy układ wtryskowy Bosch oraz turbosprężarkę o zmiennej geometrii kierownic. Moc maksymalna jaką posiada to 218 KM, a moment obrotowy 510 Nm przy 1600-2000 obr/min. Dla nabywcy, który ma ochotę na dużo lepsze osiągi dostępny będzie ośmiocylindrowy silnik HEMI o pojemności 5,7 litra rozwijający moc 326 KM. Silnik ten wyposażono w system zmiennej pojemności czynnej MDS, wyłączający cztery spośród ośmiu cylindrów w czasie normalnej jazdy i lekkiego przyspieszania, dzięki czemu można oszczędzić do 20 procent paliwa. Silniki te mogą być połączone z pięciostopniową przekładnią automatyczną, zapewniającą płynność pracy i optymalizację zużycia paliwa. Druga opcjonalna skrzynia została zmodyfikowana pod kątem sprawności zmiany przełożeń oraz zwiększenia siły pociągowej samochodu. Skrzynia może być ustawiona jako całkowicie automatyczna, bądź też sekwencyjna.

Za najtańszą wersję samochodu z silnikiem trzylitrowym trzeba będzie zapłacić 186 tysięcy złotych. Najdroższa, limitowana wersja z potężną jednostką HEMI kosztować będzie 248 tysięcy złotych.