GR Corolla zadebiutowała w kwietniu 2022 r. Auto znacznie różni się od standardowej Corolli — ma 304 KM, napęd na cztery koła i jest blisko spokrewniona z GR Yarisem. Teraz sportowa Corolla doczekała się jeszcze bardziej specjalnego wydania Morizo Edition, które firmuje prezydent Toyoty, Akio Toyoda. Auto zostało w stosunku do "zwykłej" GR Toyoty nieznacznie zmienione, w zasadzie stuningowane.
Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:
Toyota GR Corolla Morizo Edition - zmiany pod maską i w zawieszeniu
Pod maską nowej Toyoty GR Corolli Morizo Edition znalazł się ten sam silnik, co w przypadku standardowej GR Corolli i GR Yarisie, czyli trzycylindrowy G16E-GTS. Jego moc się nie zmieniła (203 KM), ale moment obrotowy wzrósł z 370 Nm do 400 Nm (osiągany w zakresie od 3250 do 4600 obr./min). Sześciobiegowa, manualna skrzynia biegów otrzymała skrócone przełożenia. Masę auta zredukowano do 1445 kg — usunięto tylne siedzenia i głośniki, opuszczanie okien z tyłu oraz wycieraczkę tylnej szyby.
W zawieszeniu zastosowano jednorurowe amortyzatory, a felgi mają teraz 18 cali i 10-szprychowy wzór. Zastosowano także szersze o 10 mm opony (rozmiar 245/40). Ponadto dla zwiększenia przyczepności opony Pilot Sport 4 zastąpiono modelem Pilot Sport Cup 2.
Toyota GR Corolla Morizo Edition powstanie tylko w 200 egzemplarzach